اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210127754010040
در دسترس نیست

ثبت موفق برند تجاری "آماتک"

کد: 140210127754010040

، تهران , (اخبار رسمی): با افتخار به همه مشتریان و همکاران گرامی اعلام می‌کنیم که برند تجاری محبوب شرکت “آماتک” با موفقیت توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به ثبت رسیده است.

ثبت موفق برند تجاری "آماتک"
ثبت موفق برند تجاری "آماتک"

شرکت آمایشگران تجارت کامیاب که به اختصار به عنوان آماتک شناخته میشود. این مجموعه به عنوان یکی از پیشروان فعال و پویا در حوزه هوش تجاری و هوشمند سازی کسب و کار،  فعالیت خود را از سال 1391 شروع کرده و در سال 1394 به صورت رسمی به ثبت رسیده است. در حال حاضر آماتک  به عنوان  مشاور و مجری در حوزه هوش تجاری مشغول به فعالیت بوده و به واسطه مسئولیت پذیری و تعهد نسبت به مشتریان خود در  بخش دولتی و خصوصی موفق به کسب رضایت حداکثری از سوی ایشان گردیده است.

ماموریت ما کمک رسانی هرچه بیشتر به شرکت ها و سازمانها در جهت پیشبرد اهداف و  کسب و کار آنهاست.

نگاه ما همگام بودن با روند رو به رشد تکنولوژی های روز دنیا است. ما در تلاشیم علاوه بر راه اندازی سرویس های جدید هوشمند سازی کسب و کار مبنتی بر زیرساخت های نوین و روز دنیا برای سازمان ها و ارگان های دولتی و غیر دولتی، در کاهش هزینه ها و افزایش درآمد و در نهایت اثر بخشی آنها گام برداریم.

در راستای تلاش‌های مستمر و تفکر خلاقانه تیم ما، برند تجاری محبوب شرکت "آماتک" با موفقیت توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به ثبت رسیده است. این مرحله نه تنها به عنوان یک علامت ارزشمند از حقوق مالکیت ما برخوردار است، بلکه به عنوان نمادی از تعهد و تفکر نوین ما در ارائه خدمات با کیفیت و اعتماد به مشتریان عزیز خود نمایان می‌شود.

این موفقیت به عنوان نتیجه پیگیری‌های مداوم تیم حقوقی شرکت ما نشانگر تعهد ما به ارتقاء استانداردهای کسب و کار و ارائه راهکارهای هوش تجاری نوین می‌باشد. با افتخار از حمایت و همراهی پرارزش مشتریان گرامی و همکاران ارجمند، کمال سپاس را داریم.

امیدواریم که این موفقیت، ما را قدرتی جدید در دنیای هوش تجاری بسازد و با همکاری هر چه بیشتر و بهره‌مندی از تخصص‌ها، به اهداف بزرگتری در زمینه‌های مختلف دست یابیم. تصمیم داریم با انگیزه و انعطاف‌پذیری بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهیم و در مسیر رشد پایدار خود، همواره به نوآوری و بهبود مستمر ادامه دهیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آماتک

شرکت آمایشگران تجارت کامیاب (آماتک) با گرد هم آوری مهندسین مجرب و متخصص و با هدف مشاوره و ارائه راهکارهای سودمند در زمینه هوش تجاری فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت قصد دارد با جمع آوری و یکپارچه سازی دانش داخلی به کمک فن آوری های روز دنیا، سهمی در رشد فن آوری در کشور عزیزمان "ایران" ایفا نماید. نگاه این شرکت همگام بودن با روند رو به رشد تکنولوژی های روز دنیا است. ما در تلاشیم علاوه بر راه اندازی سرویس های جدید هوشمند سازی کسب و کار مبنتی بر زیرساخت های نوین و روز دنیا برای سازمان ها و ارگان های دولتی و غیر دولتی، در کاهش هزینه ها و افزایش درآمد و در نهایت  اثر بخشی آنها گام برداریم. آمـاتک یکی از شرکت های فعال و پویـا در حوزه هوش تجاری در ایران بوده که از سال 1391 با ارائه برترین نرم افزار هوش تجاری دنیا، کار خود را آغاز کرده است . این شرکت با تکیه بر دانش کارشناسان خبره و استفاده از نرم افزار Tableau در ده ها سازمان و شرکت، توانسته است کارنامه درخشانی از خود بجا بگذارد. خدمات قابل ارائه در شرکت آمـاتک استقرار و پیاده سازی سیستم هوش تجاری ارائه لایسنس معتبر نرم افزار Tableau Software ارائه لایسنس معتبر دیتا بیس MemSQL برگزاری دوره های آموزش هوش تجاری و هوشمند سازی کسب وکار ارائه خدمات مشاوره ای در حوزه کسب و کار هوشمند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون