اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211077790625260
در دسترس نیست

دوره آموزشی «صفر تا صد بازرگانی نفت و گاز»

برگزاری دوره آموزشی آنلاین «صفر تا صد بازرگانی نفت و گاز»

کد: 140211077790625260

، شاهین شهر , (اخبار رسمی): شرکت بازرگانی نفت الماس سیاه برگزار میکند: دوره آموزشی آنلاین «صفر تا صد بازرگانی نفت و گاز»

برگزاری دوره آموزشی آنلاین «صفر تا صد بازرگانی نفت و گاز»
محمد فررقانی/مدیر عامل شرکت بازرگانی نفت الماس سیاه

دوره رایگان آموزشی آنلاین «صفر تا صد بازرگانی نفت و گاز»

شرکت بازرگانی نفت الماس سیاه از تاریخ 1402/11/15 برگزار می کند

دوره آموزشی آنلاین «صفر تا صد بازرگانی نفت و گاز»

به گزارش روابط عمومی شرکت بازرگانی نفت الماس سیاه، دوره آموزشی آنلاین «صفر تا صد بازرگانی نفت و گاز (کاربردی بازار کار)» را از تاریخ 1402/11/15 به صورت آنلاین و از طریق فضای مجازی به آدرس blackdiamond_trading_company@  توسط این شرکت برگزار می‌شود.

محمد فرقانی مدیر عامل شرکت بازرگانی نفت الماس سیاه هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش علاقه مندان به حوزه بازرگانی نفت و گاز بیان و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان صنعت نفت ، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.

محمد فرقانی درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: این دوره از تاریخ1402/11/15آغاز میگردد و امید است دنبال کنندگان بتوانند پس از اتمام این دوره و با برنامه ریزی های صورت گرفته در خصوص پشتیبانی از افرادی که دوره را به صورت کامل به اتمام برسانند وارد بازار کار شوند و یا اطلاعات و دانش خود را افزایش دهند.این شرکت به عنوان یک شرکت فعال در حوزه بازرگانی صنعت نفت به دنبال رشد این حوزه از طریق در اختیار گذاشتن دانش متخصصان این حوزه به صورت رایگان به علاقمندان می باشد.

اطلاعاتی که در این دوره به صورت بسیار کاربردی بازار کار در اختیار دنبال کنندگان خواهیم گذاشت توسط مدرسان و فعالان بزرگ و نام آور صنعت نفت و حاصل  سال ها تجربه و تحقیق در این زمینه تهیه گردیده است که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکتکنندگان باشند.

گفتنی است حضور در این دوره به صورت رایگان و فقط از طریق دنبال کردن محتواهای ارائه شده از طریق فضای مجازی به آدرسblackdiamond_trading_company@  میباشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بازرگانی نفت الماس سیاه

شرکت بازرگانی نفت الماس سیاه فعال در حوزه صنعت نفت.این شرکت با داشتن تیم تخصصی و با تجربه انجام امور بازرگانی تولید کنندگان و تامین کنندگان این حوزه را بر عهده میگیرد.blackdiamond_trading_company@

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش