اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211087790825261
در دسترس نیست

اگر به دنبال یک هدیه منحصر به فرد هستید ایده های جذاب این مقاله را دنبال کنید

4 ایده جذاب صنایع دستی برای هدیه دادن

کد: 140211087790825261

، اصفهان , (اخبار رسمی): صنایع دستی برای هدیه دادن یک انتخاب عالی برای خیلی از افراد است. این محصولات با توجه به اصالت و زیبایی که دارند می توانند برای هر مناسبتی، انتخاب بسیار هوشمندانه ای باشند. بازه قیمتی از ارزان تا لاکچری، زیبایی فوق العاده و همچنین کاربردی بودن آنها از جمله دلایل این پیشنهاد است.

5 ایده جذاب صنایع دستی برای هدیه دادن
بشقاب میناکاری شده مسی اصفهان

بشقاب های میناکاری از پرطرفدارترین صنایع دستی اصفهان به عنوان هدایای سازمانی و مناسبتی مختلف می باشد.

صنایع دستی کادویی
صنایع دستی به عنوان هدیه می تواند فوق العاده و منحصر به فرد باشد. هدیه ای خاص که سالیان سال به یاد عزیزانتان خواهد ماند. هدایای دست ساز می تواند برای هر مناسبتی مانند تولد، هدایای خانه جدید، روز زن، خرید هدایای تبلیغاتی یا هر چیزی که فکرش را بکنید مناسب باشد. خرید صنایع دستی اصفهان به قدری تنوع دارد که هم به لحاظ قیمتی و هم به لحاظ شکل و طرح دارای تعدد بسیار زیادی است.
چگونه یک هدیه دست ساز مناسب انتخاب کنیم؟
هنگام انتخاب صنایع دستی برای هدیه به نکات زیر توجه کنید:
علایق و ترجیحات گیرنده هدیه را در نظر بگیرید: اگر می دانید که گیرنده به هنر علاقه مند است، می توانید یک نقاشی یا مجسمه دست ساز به او هدیه دهید. اگر گیرنده به موسیقی علاقه زیادی دارد، ممکن است یک ساز دست ساز یا یک آلبوم موسیقی کلاسیک دریافت کند.
کیفیت کاردستی را بررسی کنید: صنایع دستی خوب باید با مواد با کیفیت، با دقت و ظرافت ساخته شود. اگر کاردستی ایراد یا نقصی داشته باشد، هدیه گیرنده شاید ناراضی باشد.
قیمت صنایع دستی را بررسی کنید: همانطور که در بالا ذکر شد، قیمت محصولات دست ساز برای هدیه می تواند بسیار متفاوت باشد. از ارزان تا لوکس. با توجه به بودجه خود می توانید مناسب ترین هدایای دست ساز را انتخاب کنید.
با مارسین همراه باشید تا به معرفی صنایع دستی محبوب برای هدیه دادن بپردازیم:

1. بشقاب میناکاری شده، کاردستی برای هدیه
خرید بشقاب میناکاری
یکی از محبوب ترین محصولات صنایع دستی در اصفهان به عنوان هدیه است. چون خیلی زیباست و قیمتش هم مناسبه.

بشقاب های میناکاری را می توان به عنوان تزئینات، دیوارکوب و ظروف پذیرایی استفاده کرد. این بشقاب ها در اندازه های مختلفی تولید می شوند، اما سایزهای 25 سانتی متری، 30 سانتی متری، 20 و 16 سانتی متری محبوب ترین آنها هستند. بسته به بودجه شما و شخصی که می خواهید آن را برایش بخرید، می توان آن را انتخاب کنید. بیشتر میناهای اصفهان بر روی مس لعاب می دهند و این مواد را بادوام تر و با ارزش تر می کند.

2.  ساعت دیواری خاتمکاری
خرید ساعت خاتم کاری
از آن دسته خریدهایی است که برای هدایای مناسبتی، کادویی برای متاهلین و ... بسیار مناسب است.ساعت های خاتم کاری یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین محصولات برای خرید هدایای صنایع دستی سازمان می باشد. زیرا بر اساس نوع استفاده روزانه از این محصول در ارائه تبلیغات و ماندگاری در ذهن مخاطبان بسیار موثر است. اگر همسر یا مادر شما از جمله عاشقان دکوراسیون سنتی هستند پس برای خرید ساعت خاتم کاری لحظه ای شک نکنید. طراحی ساده این ساعت ها به راحتی با دکوراسیون مدرن هماهنگ می شود.  

3. صنایع دستی کادویی گلدان میناکاری
چه هدیه ای بهتر از یک گلدان میناکاری شده زیبا با بسته بندی واقعا زیبا. سلیقه ای است اما به نظر من گلدان میناکاری بیشتر به عنوان هدیه دست ساز برای خانم ها مناسب است. این هدیه را می تواند در مناسبت های مختلف، واقعا عالی باشد. اگر نگران بسته بندی هدیه خود هستید، بد نیست بدانید که تمامی محصولات مارسین در بسته بندی زیبای مخمل جیر با درب شیشه ای به فروش می رسد. این کار هدیه دست ساز شما را بسیار منحصر به فرد می کند. اگر قصد خرید یک هدیه ویژه روز ولنتاین را دارید، به این گزینه بیشتر فکر کنید.

4.  تابلو های میناکاری شده
چرا هدیه می خریم هدف اصلی از هدیه دادن چیست؟
برای پاسخ به این سوال می توانید از دو زاویه به آن نگاه کنید. ابتدا دیدگاه تجاری، سپس دیدگاه احساسی. از منظر تجاری، هدف ما از هدیه دادن این است که مخاطب یا مشتری تحت تاثیر قرار بگیرد و در نهایت خرید کند. از منظر احساسی، ما می خواهیم کسی را نیز تحت تاثیر قرار دهیم و زیبایی در ذهن او ماندگار شود. برای این کار چیزی بهتر از یک اثر هنری سراغ دارید؟ تابلوهای مینا یکی از هدایای دست ساز است که می تواند افراد را تحت تاثیر قرار دهد. انتخاب عاقلانه ای است. پانل های میناکاری شده در اندازه ها و اشکال مختلف وجود دارد.به لحاظ قیمت نیز این محصولات برای هدیه دادن بسیار مناسب هستند.
در پایان
فروشگاه صنایع دستی و مد و لباس و مارسین با فعالیت در حوزه ای مختلف هنری، انواع صنایع دستی اصفهان را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان خود عرضه می کند. بزرگترین افهتخار مارسین رضایت بیش از 93% مشتریان است. تمامی محصولات مارسین دارای شناسنامه معتبر و بسته بندی های شیک در جعبه های جیر مخمل با درب شیشه ای هستند.شما می توانید طرح و مدل دلخواهتان را نیز به هنرمندان مارسین سفارش دهید. برای سفارش یا به سایت مارسین مراجعه نماید و یا با شماره 09131086164 تماس حاصل فرمایید.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مارسین

فروشگاه صنایع دستی، مد و لباس، دکوراسیون داخلی و هر آنچه باعث ورود هنر به زندگی شما می شود.با مارسین اصیل زندگی کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح