اطلاعات تماس
  • 041324*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211137800125169
در دسترس نیست

کاهش هزینه کمپرسور های اسکرو

کد: 140211137800125169

، تبریز , (اخبار رسمی): تا 80٪ از هزینه‌های کمپرسور هوا اسکرو از هزینه‌های برق تشکیل شده است، شما بهترین تنظیمات را می‌خواهید. اولین گام برای ارزیابی راه‌حل مناسب، تعیین فشار و جریان مورد نیاز برای برنامه شماست. شرکت هوای فشرده تبریز جهت همراهی شما و مشاوره رایگان در کنار شماست.

کاهش هزینه کمپرسور های اسکرو
کمپرسور اسکرو هوای فشرده

صنایع هوای فشرده تبریز تلاش میکند تا به طور مستمر نیروهای کاری و تامین کنندگان خود را بهبود بخشد و از تداوم و بهبود محصولات خود با بالاترین کیفیت برای مشتریان اطمینان خاطر حاصل نماید.

کاهش هزینه کمپرسور های اسکرو

تا 80٪ از هزینه‌های کمپرسور هوا اسکرو از هزینه‌های برق تشکیل شده است، شما بهترین تنظیمات را می‌خواهید. توجه داشته باشید که استفاده از اینورتر این کاهش هزینه کمک میکند. اولین گام برای ارزیابی راه‌حل مناسب، تعیین فشار و جریان مورد نیاز برای برنامه شماست. شرکت هوای فشرده تبریز جهت همراهی شما و مشاوره رایگان در کنار شماست.

علاوه بر این، حواشی به رطوبت کلی محیط کار و نقطه شبنم فشار (PDP) توصیه شده برای صنعت شما نیز مهم است. همچنین، تجهیزات و قطعات دیگری مانند کولرها، فیلترها و ابزارهای نظارت و کنترل نیز ارزیابی شایسته‌ای دارند.

این راهنمای مختصر هدف دارد به شما کمک کند تا بهتر درک کنید با چه چیزهایی در ارتباط با هزینه‌های کل عملیاتی یک کمپرسور هوا روبرو خواهید شد. البته نیازهای هر فرد متفاوت است و اهمیت دارد که این موضوع را در نظر بگیرید هنگام تعیین راه‌حل مناسب برای کسب و کارتان

 فیلترها و خشک‌کننده‌ها

هزینه‌های کمپرسور هوا فراتر از ماشین واقعی می‌روند و شامل مقابله با رطوبت در سیستم شما نیز می‌شوند. عدم رسیدگی صحیح به بخار آب می‌تواند به مشکلاتی مانند باکتری، آلودگی، نشتی و مسائل کنترل کیفیت دیگر منجر شود.

این رطوبت هنگامی ایجاد می‌شود که هوا در طول فرآیند فشرده‌سازی فشار داده شده و گرم می‌شود. در نظر گرفتن هزینه کل ماشین شما، شما نیاز به یک سیستم خشک‌کننده و فیلتراسیون با کارایی بسیار دارید.

در برخی موارد، افترکولر به شما این امکان را می‌دهد که در یک خشک‌کننده کوچکتر سرمایه‌گذاری کنید. در اینجا مهم است به این نکته اشاره کنیم که افترکولر هرگز جایگزین خشک‌کننده نیست. افترکولر به تنهایی هوای شما را به سطوح توصیه شده PDP خنک نخواهد کرد.

در مورد خشک‌کننده‌ها، به طور کلی دو روش اصلی برای خشک کردن هوا وجود دارد. یکی از آن‌ها شامل خنک کردن یخچال است و دیگری از مواد جذبی برای جدا کردن آب از هوا است. در اکثر موارد، خنک‌کننده “یخچال” کافی است. با این حال، برای برنامه‌های حساس مانند صنایع غذایی و پزشکی، شما به یک خشک‌کننده جذبی نیاز خواهید داشت.

می‌توانید در مقالات ما در مورد درایر ها بیشتر بخوانید که در نظر گرفتن هزینه‌ها و نیازها مفید است.

تعیین هزینه‌های کمپرسور هوا اسکرو

همانطور که از طریق این مقاله اشاره شد، بسیاری از عوامل در تعیین هزینه‌های کمپرسور هوا دخیل هستند. امیدواریم که درک بهتری از چگونگی کاهش هزینه‌های عملیاتی خود را داشته باشید.

درصورت سوال در مورد قیمت کمپرسور اسکرو با ما تماس بگیرید.

اگر سوالات دیگری دارید، تیم هوای فشرده تبریز در اینجاست تا کمک کند. منتظر شنیدن از شما هستیم

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت هوای فشرده تبریز

شرکت صنایع هوای فشرده تبریز با 40 سال سابقه در کمپرسورهای تولیدی خود از قطعاتی استفاده می کند که با استانداردهای بین المللی کاملا″ مطابقت دارند و این محصولات عملکرد و دوام متمایزی دارند صنایع هوای فشرده تبریز تلاش میکند تا به طور مستمر نیروهای کاری و تامین کنندگان خود را بهبود بخشد و از تداوم و بهبود محصولات خود با بالاترین کیفیت برای مشتریان اطمینان خاطر حاصل نماید. با در نظر گرفتن اصول طراحی سیستم و بهره گیری از دانش فنی روز در کنار استفاده از قطعات مطمئن و با کیفیت و دقت و در ساخت و نظارت بخش کنترل کیفی محصولات تولیدی شرکت از ضریب کیفیت و اطمینان بالایی برخوردار بوده و درصورتی که سرویسهای دستگاه به موقع انجام شود و به نکاتی که در نصب و راه اندازی دستگاه تاکید میشود دقتی کافی به عمل آید عمر طولانی تری برای محصولات شرکت میتوان تعریف کرد محصولات تولیدی شرکت 2000 ساعت کاری و یا 24 ماه پس از فروش دارای گارانتی میباشد . گارانتی شامل قطعات برقی نمیباشد . برای رفاه حال بیشتر مشتریان عزیز در صورت بروز گونه مشکل در محصولات شرکت در هر منطقه از کشور در اسرع وقت بخش خدمات پس از فروش شرکت نسبت به سرویس دستگاهها اقدام خواهند نمود .

اطلاعات تماس
  • 041324*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید