اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211137800825297
در دسترس نیست

علائم خرابی دیسک و صفحه کلاچ کدامند؟

کد: 140211137800825297

، (اخبار رسمی): اگر به نظرتان زمان تعویض دیسک و صفحه کلاچ خودرو شما نزدیک شده است، بهتر است در اینجا با علائم خرابی دیسک و صفحه کلاچ آشنا شوید و سپس راهنمای خرید دیسک و صفحه کلاچ را در ادامه مطالعه نمایید تا مطمئن شوید بهترین کیفیت و بهترین قیمت دیسک و صفحه را دریافت خواهید کرد.

علائم خرابی دیسک و صفحه کلاچ کدامند؟
علائم خرابی دیسک و صفحه کلاچ کدامند؟
علائم خرابی دیسک و صفحه کلاچ کدامند؟
علائم خرابی دیسک و صفحه کلاچ کدامند؟
علائم خرابی دیسک و صفحه کلاچ کدامند؟
علائم خرابی دیسک و صفحه کلاچ کدامند؟

علائم خرابی دیسک و صفحه کلاچ

از مهمترین علائم خرابی دیسک و صفحه کلاچ خودرو می‌توان به صدای حالت جیغ مانند است که در زمان ترمز گرفتن به گوش شما خواهد رسید. البته این نشانه به تنهایی ممکن است کار را برای شما روشن نکند چون موارد دیگری نیز هست که با صدای ترمز همراه است. بنابراین علائم دیگری را نیز باید مورد بررسی قرار دهید.

از جمله موارد دیگری که تعمیرکاران را به خرابی دیسک و صفحه کلاچ مطمئن می‌کند این است که چراغ هشدار روشن می‌شود و همچنین ترمز طولانی‌تر عمل می‌کند.

اگر با صدایی مانند ساییدگی در زمان ترمز گرفتن برخورد کردید، می‌توانید به خرابی دیسک و صفحه کلاچ شک کنید.

راهنمای خرید دیسک و صفحه برای خرید دیسک و صفحه باید به نکاتی دقت کنید که خدمت شما عرض می‌کنیم. تصور کنید خودروی شما لیفان x60 است و قرار است به یک فروشگاه لوازم یدکی خودرو مراجعه کنید و قیمت دیسک و صفحه لیفان X60 را بپرسید و سپس برای خرید دیسک و صفحه لیفان x60 اقدام نمایید. با در نظر گرفتن این مثال، نکات زیر را رعایت بفرمایید:

فقط دیسک و صفحه کلاچ اصلی بخرید. از کیفیت بسته بندی محصول تا کیفیت خود دیسک و صفحه همه نشان از اصلی بودن محصول دارد.

برند دیسک و صفحه کلاچ را بررسی کنید و تحقیق کنید که آیا این برند معروف و خوشنام است یا خیر.

روی جعبه دیسک و صفحه باید حتما هولوگرام باشد

بررسی کنید که محصول پلمپ باشد و قبلا باز نشده باشد. این مورد می‌تواند کمک کند که محصول دست دوم و در اصطلاح، استوک خریداری نکنید.

حتما کشور سازنده محصول را بررسی کنید. بهترین دیسک و صفحه کلاچ ساخت کشور فرانسه است و در ایران نیز موجود است و می‌توانید از آریان یدک محصولات فرانسوی را خریداری نمایید.

دیسک و صفحه باید متقارن باشد، اگر مشاهده نقصی در بخش دایره وار آن بودید، مطمئن باشید مشکلی وجود دارد و کالا معیوب است.

اگر یک دیسک و صفحه بسیار ارزان بود، به سراغ آن نروید. مطمئن باشید که مشکلی در کار است، یعنی یا استوک است و یا بی کیفیت و غیر اصلی است که بسیار ارزان ارائه می‌گردد.

از فروشگاه لوازم یدکی دیسک و صفحه کلاچ را بخرید که آن را می‌شناسید و یا معروف است. به طور مثال فروشگاه آریان یدک که سالها است در بازار قطعات خودرو تهران قرار دارد و سایت arianyadak.com نیز برای سهولت خرید ایجاد کرده است، یکی از بهترین فروشگاه های لوازم یدکی است که می‌توانید خرید دیسک و صفحه کلاچ را از این فروشگاه انجام دهید.

دیسک و صفحه را بعد چند کیلومتر تعویض کنیم؟

بهتر است بدانید شرایط استفاده صحیح از خودرو در تعویض دیسک و صفحه کلاچ تاثیر دارد. بنابراین از 25 هزار کیلیومتر تا 100 هزار کیلومتر، هر زمان که علائم خرابی دیسک و صفحه کلاچ را مشاهده کردید، بهتر است به تعمیرگاه مراجعه نمایید تا مطمئن شوید که آیا به تعویض دیسک و صفحه کلاچ نیاز پیدا کرده‌اید یا خیر.

اما در هر صورت وقتی خودرو از 100 هزار کیلومتر کارکرد گذشت، باید حتما به فکر تعویض دیسک و صفحه کلاچ خودرو باشید تا دچار مشکلات متعدد بعدی نشوید و عملکرد ماشین دچار مشکل نشود.

فروشگاه برای خرید دیسک و صفحه

برای خرید دیسک و صفحه کلاچ در تهران می‌توانید به بازار چراغ برق تهران مراجعه نمایید که در مرکز شهر تهران و در نزدیکی مترو ملت قرار گرفته است. همچنین امکان خرید اینترنتی و تلفنی نیز از طریق فروشگاه های اینترنتی فراهم است. به طور مثال می‌توانید وارد سایت آریان یدک شوید، وارد یکی از بخش‌ها مثل لوازم یدکی لیفان شوید، برای مثال ماشین خود را لیفان x60 انتخاب کنید و بعد در صفحه لیست محصولات، دیسک و صفحه کلاچ لیفان x60 را انتخاب نمایید.

قیمت دیسک و صفحه کلاچ لیفان x60 را می‌توانید با سایر فروشگاه های اینترنتی مقایسه کنید و در نهایت، یک خرید ایده ال و عالی داشته باشید.

بازار قطعات خودرو تهران از مملو از فروشگاه‌هایی است که دیسک و صفحه کلاچ اصلی خودرو را به فروش می‌رسانند اما در کنار تمام این فروشگاه‌ها برخی از مغازه‌های کوچک و غیر آشنا نیز پیدا خواهید کرد که دیسک و صفحه با برندهای متفرقه به فروش می‌رسانند و انتخاب خوبی برای خرید نیستند.

اگر تصمیم دارید قیمت دیسک و صفحه را بررسی کنید، بهترین کار این است که در خانه و مغازه خود بنشینید و با خیال راحت مرورگر دستگاه خود را روشن کنید و در گوگل به جستجوی دیسک و صفحه کلاچ باشید و قیمت و تصاویر فروشگاه های لوازم یدکی مختلف را بررسی نمایید.

پس از انتخاب یک فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو که شرایط گفته شده برای خرید دیسک و صفحه کلاچ اصلی را دارد، می‌توانید خرید خود را انجام دهید و پس از دریافت کالا، دیسک و صفحه را به دست تعمیرکار برسانید تا خودرو شما را تعمیر نماید.

فروشگاه لوازم یدکی آریان یدک که هم سایت جهت خرید آنلاین در اختیار کاربران قرار می‌دهد و هم امکان خرید حضوری را در بازار چراغ برق تهران دارد، بهترین انتخاب برای افرادیست که تمایل دارند از یک جای مطمئن خرید قطعات خودرو را انجام دهند.

امیدواریم از این پُست که درباره علائم خرابی دیسک و صفحه بود و در ادامه با راهنمای خرید دیسک و صفحه کلاچ مطالب بیشتری به شما ارائه شد، مورد رضایت شما قرار گرفته شده باشد. اطلاعات بیشتر را می‌توانید در سایت فروشگاه آریان یدک مطالعه نمایید.

منبع: https://arianyadak.com/mag/original-clutch-plate-vs-fake

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید