اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211257817925352
در دسترس نیست

«نقشه گنج» مپنا-مکو در برج میلاد

کد: 140211257817925352

، (اخبار رسمی): فرصت‌های همکاری با برندهای بزرگ بیشتر با معرفی‌ فرصت‌های شغلی و ثبت رزومه برای آگهی‌ها انجام می‌شود.

«نقشه گنج»  مپنا-مکو در برج میلاد
«نقشه گنج» مپنا-مکو در برج میلاد

نمایشگاه‌های کار فرصتی برای آشنایی و ارتباط بیشتر بین کارجو و کارفرما قبل از جلسات مصاحبه هستند. اما برای اولین بار در قلب برج میلاد، اتفاقی در حال رقم خوردن است. جایی که در آن قرار است فرصت آشنایی کارجو و کارفرما توسط یک نقشه‌ی گنج انجام شود؛ گنجی از دنیای برق و انرژی.

در قلب برج میلاید مسیری که شبیه به اتاق فرار است طراحی شده اما با چالش‌هایی از جنس علم، فناوری و انرژی‌های پایدار است. در این مسابقه، شرکت‌کنندگان به عنوان یک جستجوگر هوشمند در یک مسیر ماجراجویانه شرکت می‌کنید تا جایزه ویژه‌ی این نقشه‌ی گنج را پیدا کنند. «نقشه گنج مپنا_مکو» نام مسابقه ایست که برای اولین بار همزمان با نمایشگاه کار در برج میلاد برگزار می‌شود. این مسابقه از ایستگاه شارژ خودرو برقی مپنا در محوطه برج میلاد شروع و پس از طی 5 مرحله در غرفه این شرکت در نمایشگاه کار به پایان می‌رسد.شرکت برق و کنترل مپنا (مکو) مسابقه نقش گنج خود را  در  سومین روز از ششمین نمایشگاه کار ایران  در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲  برگزار می‌کند.
شرکت‌کنندگان پس از آشنایی با قوانین و مراحل مسابقه،  به محل شروع  رفته و وارد اولین مرحله از این رقابت  می‌شوند. در طول مسابقه و طی چند مرحله قرار است به سوالاتی که از قبل طراحی شده‌، پاسخ داده‌شود؛ پاسخ صحیح به هر سوال کلید ورود به مرحله بعدی است.  
مهلت ثبت‌نام در این مسابقه تا ۲۵ بهمن است.  علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت مکو به‌ نشانی www.mapnaec.com و ثبت اطلاعات خود برای شرکت در این مسابقه ثبت‌نام کنند.
ششمین نمایشگاه کار ایران از ۲۵ تا ۲۷ بهمن ماه در برج میلاد تهران برگزار  می‌شود و شرکت مکو نیز با معرفی ۳۱ فرصت شغلی در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید