کد: 140212057831225357
در دسترس نیست

مصاحبه حمیدرضا قربانی خواننده، ترانه سرا و هنرمند موسیقی با رادیو ایران

حمیدرضا قربانی در مصاحبه با رادیو ایران : هیچوقت به دنبال شهرت نبودم!

کد: 140212057831225357

، تهران , (اخبار رسمی): حمیدرضا قربانی خواننده، ترانه سرا و آهنگساز کشور در گفتگوی تلفنی با رادیو ایران اظهارات عجیبی را ارائه کرد و گفت: در موسیقی هیچوقت به دنبال شهرت نبودم چون هنرمند واقعی نیازی به تبلیغات ندارد و کار خوب دیده خواهد شد.

حمیدرضا قربانی در مصاحبه با رادیو ایران : هیچوقت به دنبال شهرت نبودم!
حمیدرضا قربانی در ۱۴۰۱

به گزارش این خبرگزاری حمیدرضا قربانی هنرمند با سابقه کشور با بیان اینکه باید فضای باز و امنی در اختیار تمام هنرمندان قرار بگیرد تا آثار خود را ارائه دهند.

حمیدرضا قربانی در گفتگوی تلفنی با رادیو ایران اظهارات عجیبی را ارائه کرد و گفت: در موسیقی هیچوقت به دنبال شهرت نبودم چون هنرمند واقعی نیازی به تبلیغات ندارد و کار خوب دیده خواهد شد.

به گزارش این خبرگزاری حمیدرضا قربانی هنرمند با سابقه کشور با بیان اینکه باید فضای باز و امنی در اختیار تمام هنرمندان قرار بگیرد تا آثار خود را ارائه دهند افزود : اینکه ما بگوییم هنر شغل نیست و نمی‌توان به آن نگاه ویژه داشت اشتباه محض است. موسیقی در تمام دنیا جزو مشاغل درآمد زا و سودآورترین هنر جهان محسوب می‌شود و باید در کشور ما به آن نگاه ویژه ای شود. 

وی تصریح کرد : همانگونه که انتظار می رود دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی باید اقداماتی در جهت شکل گیری یک ساختار صحیح برای ارائه استعداها، دانش ها و مهارت‌های هنری جوانان کشور انجام شود و همه موظف هستیم تا هنر ایران را بیش از گذشته به دنیا نشان دهیم.

 قربانی افزود : همه هنرمندان موسیقی زحمت های فراوانی برای تولید آثارشان می‌کشند و این شایسته نیست که هنر افراد ساده انگاری تلقی شود زیرا آثار مخربی بر روح و روان هنرمندان دارد و این را نیز اضافه کرد که : قرار نیست همه مردم یک جامعه درک صحیحی از هنر و هنرمند داشته باشند. اختلاف نظرها، عقاید و سلایق و تفاوت های ذهنی یک امر عادی است و نباید از همه انتظار درک صحیح کار و نگاه اصولی داشته باشیم. 

وی ادامه داد که : در موسیقی نباید به دنبال شهرت بود، همانگونه که من در طی این سالها نبودم. شهرت با ارائه کار خوب بدست می آید و کار خوب حاصل تلاش و داشتن ایده های خلاقانه و توان پرداختن و اجرایی کردن ایده های ناب است. شهرت تا یکجا جذاب است و از یکجا به بعد این هنر افراد است که حرف اول و آخر را می زند 

او در آخر از همه دوستداران موسیقی پاپ تشکر کرد و گفت : اگر مخاطب نباشد، هنرمند هیچ جایگاهی ندارد. این مردم هستند که به بقای هنرمندان حیات می بخشند و باید قدردان محبت ها و حمایت های مردم ایران بود. ما بهترین و با عاطفه ترین مردم دنیا را داریم و نباید در راستای تولید آثار هنری و فرهنگی کوتاهی کنیم زیرا مردم ایران شایسته بهترین ها هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نشر آثار حمیدرضا قربانی

شرکت حمیدرضا قربانی یک استودیو ضبط موسیقی و رکورد لیبل است که در جهت ارتقا سطح موسیقی ایران در سطوح جهانی فعالیت دارد. این شرکت تولید کننده آثار مهم و متعددی برای خوانندگان ایرانی و خارجی، کمپانی ها و رادیو و تلویزیون های مطرح جهان بوده است و سوابق درخشانی دارد.

منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب