اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140212197852625510
در دسترس نیست

راهنمای خرید کرم ضد آفتاب خارجی و ایرانی خوب برای تعطیلات آخر سال

کد: 140212197852625510

، (اخبار رسمی): با نزدیک شدن به تعطیلات آخر سال، بسیاری از افراد برای سفر و تفریح برنامه‌ریزی می‌کنند. در این میان، انتخاب کرم ضد آفتاب خارجی و ایرانی مناسب برای محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید از اهمیت بالایی برخوردار است.

راهنمای خرید کرم ضد آفتاب خارجی و ایرانی خوب برای تعطیلات آخر سال
راهنمای خرید کرم ضد آفتاب خارجی و ایرانی خوب برای تعطیلات آخر سال
راهنمای خرید کرم ضد آفتاب خارجی و ایرانی خوب برای تعطیلات آخر سال
راهنمای خرید کرم ضد آفتاب خارجی و ایرانی خوب برای تعطیلات آخر سال

محصولاتی مانند ضد افتاب لاروش پوزای با SPF مناسب و عملکرد عالی، یک انتخاب مناسب برای محافظت از پوست شما در سفر است.

مراقبت 365 روزه با بهترین کرم ضد آفتاب خارجی و ایرانی

می‌دانیم که به دنبال کرم ضدآفتاب برای تعطیلات خود هستید، اما باید بدانید که استفاده از کرم ضد آفتاب فقط مختص به فصل گرما و سفرهای تفریحی نیست. اشعه‌های مضر خورشید در تمام طول سال وجود دارند و می‌توانند به پوست آسیب برسانند. بنابراین، استفاده از کرم ضد آفتاب به‌طور روزانه، حتی در روزهای ابری و زمستان، ضروری است.

در انتخاب کرم ضد آفتاب مناسب برای استفاده روزانه، باید به فاکتورهای مختلفی توجه کرد. کرم ضد آفتاب باید دارای SPF مناسب (حداقل 30) باشد و از پوست در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت کند. کرم ضد آفتاب باید با نوع پوست شما سازگار باشد و باعث ایجاد حساسیت و جوش نشود.

بهترین کرم‌های ضد آفتاب خارجی برای تعطیلات آخر سال شما

در این بخش قصد داریم شما را با کرم‌های ضد آفتابی آشنا کنیم که از بهترین برندهای خارجی در بازار ایران ارائه شده‌اند. این کرم‌ها را می‌توانید با قیمت مناسب از فروشگاه شیمن شاپ خریداری کنید.

ضد آفتاب اوربن فیوژن واتر ایزدین 50 میل

ضدآفتاب Urban Fusion Water شرکت ایزدین، تحت عنوان "Fusion Water Urban"، دارای عنصر زنجبیل است که باعث کاهش اثرات آسیب‌پذیری نور آبی بر پوست می‌شود. با تکنولوژی Safe Eye، ضدآفتاب ایزدین از پوست اطراف دور چشم را بدون تحریک و سوزش محافظت می‌کند.

تکنولوژی Wet Flex در این کرم ضدآفتاب خارجی امکان استفاده از آن بر روی پوست خیس نیز ممکن می‌سازد. SPF 30 از پوست شما در برابر UVA/UVB و نور آبی محافظت می کند و از آفتاب‌سوختگی و عوارض ناشی از آن جلوگیری به عمل می‌آورد. این کرم با داشتن هیالورونیک اسید، بروز علائم پیری را نیز کاهش می‌دهد. ویتامین E پوست را از عوامل محیطی محافظت می‌کند و آن را نرم و درخشان می‌سازد.

کرم ضدآفتاب برای پوست هیالو سیکا اسکین 1004

کرم ضدآفتاب هیالو سیکا اسکین 1004 یک محصول غیرنانوشیمیایی است که اشعه ماوراء بنفش را مسدود کرده و به همراه آب، پوست را مرطوب نگه می‌دارد. فرمول هیالو سیکا، با عصاره سنتلا آسیاتیکا و اسیدهای هیالورونیک، پوست خشک را درمان و آبرسانی می‌کند. با SPF 50 و ++++PA، این ضدآفتاب محافظت موثری را در برابر UVA/UVB ارائه می‌دهد و بافتی تنفس‌پذیر و مرطوب‌کننده دارد.

کرم ضدآفتاب کاپیتال سولیل پوستهای خشک و نرمال ویشی

ضدآفتاب مخصوص پوست خشک، با طیف محافظتی بالا، از پوست شما در برابر هر نوع اشعه مضر خورشیدی محافظت کرده و از پیری و سرطان‌های پوستی جلوگیری می‌کند. این کرم ضد افتاب خارجی حاوی آب چشمه حرارتی ویشی است که پوست را تسکین می‌دهد.

از سویی دیگر، سد محافظتی آسیب‌دیده، پوست را تقویت کرده و باعث بهبود آن می‌شود. تقویت سد محافظتی پوست، آسیب‌های خورشیدی و محیطی را کاهش می‌دهد و از ضعیف شدن پوست جلوگیری می‌کند. پوست‌های حساس را تقویت و از آن‌ها در برابر بروز انواع لک های پوستی محافظت می‌کند.

راهنمای خرید بهترین کرم ضدآفتاب خارجی و ایرانی

قطعا انتخاب کرم ضد آفتاب مناسب می‌تواند تا حد زیادی دشوار باشد، چرا که باید به فاکتورهای مختلفی مانند نوع پوست، SPF، عیار ضدآب بودن و برند کرم توجه کرد. در این بخش از مقاله، نکاتی را برای انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست خود ارائه می‌دهیم. در انتخاب کرم ضد آفتاب، باید به فاکتورهای زیر توجه کرد:

نوع پوست

کرم‌های ضد آفتاب در انواع مختلفی برای پوست‌های چرب، خشک، مختلط و حساس تولید می‌شوند.

SPF

SPF یا فاکتور محافظت در برابر آفتاب، میزان محافظت کرم ضد آفتاب در برابر اشعه‌های UVB را نشان می‌دهد. SPF 30 حداقل SPF مورد نیاز برای استفاده روزانه است.

عیار ضد آب بودن

اگر قصد دارید از کرم ضد آفتاب در هنگام شنا یا فعالیت‌های ورزشی استفاده کنید، باید کرم ضد آفتاب با عیار ضد آب بودن مناسب را انتخاب کنید.

برند

برندهای مختلفی کرم ضد آفتاب تولید می‌کنند که از نظر کیفیت و قیمت با یکدیگر متفاوت هستند. بهتر است یک فروشگاه معتبر را انتخاب کنید که محصولات برندهای به نام را در اختیار شما قرار می‌دهد.

معرفی برخی از بهترین برندهای ایرانی در بازار کرم ضدآفتاب

تا به این قسمت با انواع کرم ضدآفتاب خارجی آشنا شدیم. حال در اینجا، به تعدادی از بهترین برندهای ایرانی در بازار کرم ضد آفتاب اشاره می‌کنیم:

1. دکتر ژیلا

این برند، کرم‌های ضد آفتاب با کیفیت و متنوعی برای انواع پوست تولید می‌کند. کرم ضد آفتاب رنگی SPF 60 دکتر ژیلا، یکی از محبوب‌ترین کرم‌های ضد آفتاب این برند است که برای انواع پوست قابلیت استفاده دارد.

2. ویشی

این برند، کرم‌های ضد آفتاب با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب تولید می‌کند. برای مشاهده محصولات متنوع این برند، می توانید به فروشگاه شیمن شاپ مراجعه کنید.

3. مای

این برند، کرم‌های ضد آفتاب با تنوع رنگی بالا تولید می‌کند. ضد آفتاب کرم پودر SPF 30 مای، یکی از محبوب‌ترین کرم‌های ضد آفتاب این برند است که بیشتر برای پوست‌های چرب و مختلط استفاده می‌شود.

4. ایزدین

این برند، کرم‌های ضد آفتاب تخصصی برای انواع پوست تولید می‌کند. ضد آفتاب بی‌رنگ SPF 50 ایزدین، یکی از محبوب‌ترین کرم‌های ضد آفتاب این برند است.

5. لافارر

این برند، کرم‌های ضد آفتاب خود را با مواد اولیه گیاهی تولید می‌کند. کرم ضد آفتاب بی‌رنگ SPF 50 لافارر، یکی از بهترین و کاربردی‌ترین کرم‌های ضد آفتاب این برند است.

در نهایت، برای خرید بهترین کرم ضدآفتاب خارجی و نمونه‌های ایرانی، فروشگاه شیمن شاپ را انتخاب کنید.

جمع‌بندی

کرم ضدآفتاب خارجی محافظی حیاتی در برابر اشعه‌های مضر UV آفتاب هستند. فرمولاسیون‌های مدرن این کرم‌ها، ضدآب بوده و باعث جلوگیری از خرابی آرایش توسط آب و تعریق می‌شوند. با SPF بالا، آنها از سوختگی و آسیب به پوست جلوگیری می‌کنند. علاوه بر این، برخی از آنها دارای فرمولاسیون‌هایی هستند که از آسیب‌های ناشی از اشعه‌های ماورای‌بنفش A و B نیز محافظت می‌کنند. استفاده منظم از این کرم‌ها باعث می‌شود تا پوست روشن و سالم باقی بماند و پیری زودرس ناشی از آفتاب را به تاخیر بیفتد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس