اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۲۲۷*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140212227857925155
در دسترس نیست

زیبایی، اصالت و موتور بسیار با کیفیت و بی نقص در این ساعت مچی خفن

بکارگیری یکی از بهترین نوع موتور در این ساعت مچی در کنار طراحی خاص

کد: 140212227857925155

، (اخبار رسمی): برند ساعت تورنادو تمرکز اصلی خودش را بر روی طراحی های بی عیب و نقص و خاص گذاشته است. همانطور که می بینید طراحان این شرکت سعی کرده اند با طراحی های به روز و مدرن و از طرفی تلفیق رنگ های بسیار ویژه هر سلیقه ای را جذب خودش کند

بکارگیری یکی از بهترین نوع موتور در این ساعت مچی در کنار طراحی خاص
بکارگیری یکی از بهترین نوع موتور در این ساعت مچی در کنار طراحی خاص

تنوع در طراحی، طراحی مدرن و به روز و از همه مهم تر موتور ژاپنی با کیفیت به همراه گارانتی معتبر همگی در قالب ساعت های تورنادو

برند ساعت تورنادو تمرکز اصلی خودش را بر روی طراحی های بی عیب و نقص و خاص گذاشته است. همانطور که می بینید طراحان این شرکت سعی کرده اند با طراحی های به روز و مدرن و از طرفی تلفیق رنگ های بسیار ویژه هر سلیقه ای را جذب خودش کند. موتور به کار رفته در قلب این ساعت مچی ژاپنی بوده که رقیب بسیار جدی برای ساعت هایی با موتور سوئیسی است؛ اصالت این موتور می تواند این موضوع را بازگو کند که شما یک ساعت مچی با عمر مفید زیاد را خواهید داشت که هیچگاه خراب نخواهد شد.

راهنمای خرید ساعت تورنادو

در کل برای خرید هر محصولی بهتر است در ابتدا به سراغ وارد کنند آن برند بروید، از آنجایی که این برند بسیار خاص و کمیاب است نمایندگان بسیار کمی در کشور این محصول را عرضه می کنند. در واقع تنها وارد کننده ساعت های این برند به کشور فروشگاه گالری جواهریان است که در حال حاظر کل محصولات این برند را می توانید از وب سایت این فروشگاه خریداری کنید.

شاید این سوال در ذهن شما نقش ببندد که سبک های این ساعت مچی به چه صورت است و طراحی اصلی این برند چگونه است؟ در جواب باید گفت از مدل های اسپرت گرفته تا کلاسیک و کژوال را می توانید در این سبک از ساعت ها مشاهده کنید. خبر خوب دیگر برای دوستداران ساعت مچی با صفحه رنگی این است که این برند رنگ های بسیار شیک و زیبایی برای صفحه هایش بکار برده که یک جلوه بسیار زیبایی به ساعت داده.

قیمت ساعت تورنادو

همانطور که در اکثر ساعت این های برند دیده اید ساعت‌های تورنادو دارای ویژگی‌های فنی متنوعی هستند که شامل قابلیت‌هایی مانند تقویم، تایمر، زنگ‌هشدار و مقاومت در برابر آب و رطوبت می‌شوند که واقعاً در این زمینه ها این برند حرفی برای گفتن دارد. با این تفاسیر قیمت ساعت تورنادو اصل با توجه به نوع آن ساعت کاملاً متفاوت است. Tornado برای اکثر افراد در بازه قیمتی مختلف ساعت تولید کرده که می توانید از فروشگاه ما نوع های مختلف آن را مشاهده کرده و اقدام به ثبت سفارش کنید.

گالری جواهریان نماینده رسمی برند تورنادو در ایران است. کسانی که علاقه به خرید ساعت اصل دارند می توانند ساعت تورنادو اصل را از گالری جواهریان همراه با ضمانت اصل بودن تهیه نمایند. همچنین برای کسب مشاوره های تخصصی و راهنمایی های بیشتر می توانید با تیم کارشناسان گالری جواهریان در تماس باشید تا شما را در امر خرید بیشتر راهنمایی نمایند.

ژاک فیلیپ رقیب سوئیسی برند تورنادو

البته این نکته را باید گفت که ساعت هایی با موتور سوئیسی همواره محبوب اند و به عبارتی حرف اول را می زنند اما خوب است بدانید قیمت این مدل ها به مراتب بالاتر از ساعت هایی با موتور ژاپنی است. اگر بخواهید با صرف هزینه کم مثل تورنادو یک ساعت خوش ساخت بخرید با کیفیت باشد اما موتور سوئیسی در آن بکار رفته باشد برند ژاک فیلیپ بهترین انتخاب است.

نماینده رسمی فروش ساعت تورنادو

فروشگاه اینترنتی گالری جواهریان با داشتن نمایندگی بیش از 80 برند معروف و لوکس از جمله این برند یعنی تورنادو | Tornado توانسته این برند را به طور رسمی در ایران به فروش برساند. طرفداران ساعت های موتور ژاپن در صورتی که به دنبال ساعت لاکچری و لوکس هستند و از طرفی اصالت نیز برایشان مهم است، پیشنهاد ویژه این فروشگاه ساعت تورنادو است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گالری جواهریان

گالری جواهریان، قدیمی ترین و با اصالت ترین فروشگاه ساعت مچی و زیوآلات | نماینده رسمی وارد کننده بیش از 80 برند معتبر دنیا

اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۲۲۷*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید