اطلاعات تماس
  • 021446*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140301017865822575
در دسترس نیست

بهترین دستگاه گشت و نگهبانی

کد: 140301017865822575

، تهران , (اخبار رسمی): دستگاه گشت و نگهبانی یکی از موارد مهم کارخانجات و کارگاههای بزرگ جهت کنترل عملکرد نگهبانان در زمان گشت زنی در آن مجموعه است.

بهترین دستگاه گشت و نگهبانی
بهترین دستگاه گشت و نگهبانی

یکی از نیازهای اساسی کارخانجات و کارگاه‌های بزرگ، دستگاه‌های گشت و نگهبانی هستند که برای کنترل عملکرد نگهبانان در زمان گشت زنی استفاده می‌شوند

یکی از نیازهای اساسی کارخانجات و کارگاه‌های بزرگ، دستگاه‌های گشت و نگهبانی هستند که برای کنترل عملکرد نگهبانان در زمان گشت زنی استفاده می‌شوند. انجام صحیح و دقیق این عملیات، امنیت بالایی را برای سازمان‌ها و کارخانجات فراهم می‌کند. گروه فنی مهرپردازش، با هدف نظارت دقیق مدیران بر نگهبانان و افزایش سطح امنیت، دستگاه‌های جدید خود را به فروش می‌رساند. سیستم گشت و نگهبانی مهرپردازش، یک راه‌حل هوشمند و پیشرفته برای نظارت بر گشت زنی نگهبانان است. این سیستم با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و جایگذاری تگ در مناطق مختلف، امکان ایجاد نظم دقیق در سرکشی مناطق برای بازدید نگهبانان را فراهم می‌کند.

دستگاه گشت و نگهبانی چیست؟

دستگاه گشت و نگهبانی، یکی از ابزارهای اساسی برای پرسنل امنیتی است. فعالیت گشت و نگهبانی به معنای حفاظت از مناطق مختلف با سرکشی منظم است. در مجموعه های کارخانه ای، کارگاهی، اداری و سازمانی، نیاز به حراست و نگهبانی قوی در طول شب و روز وجود دارد. برای رفع این نیاز، ما به مشتریان پیشنهاد می‌دهیم از سخت‌افزارهایی استفاده کنند که با استفاده از تکنولوژی روز، نیازهای این مجموعه ها را برطرف کنند.

در این پست، درباره دستگاه گشت و نگهبانی، بهترین سیستم کنترل نگهبان، توضیحاتی ارائه می‌دهیم. در سیستم گشت و نگهبانی، یک دستگاه پرتابل به عنوان سیستم مرکزی استفاده می‌شود که وظیفه ثبت و ذخیره اطلاعات هر منطقه بازرسی را بر عهده دارد. دستگاه گشت و نگهبانی، یکی از نیازهای اساسی کارخانجات و کارگاه های بزرگ برای مدیریت نگهبانان در آن مجموعه است.

در سیستم گشت و نگهبانی، با قرار دادن تگ در مناطق مورد نظر، امکان سرکشی منظم نگهبانان برای بازدید از این مناطق فراهم می‌شود. نگهبانان باید بر اساس ترتیبی که برای بازدید از نقاط در نظر گرفته شده است، در زمان مقرر در آنجا حاضر شوند. گروه فنی مهرپردازش، این محصول جدید را به منظور نظارت دقیق مدیران بر نگهبانان خود و افزایش سطح امنیت عرضه کرده است.

چگونه دستگاه گشت و نگهبانی کار می‌کند؟
استفاده از دستگاه گشت و نگهبانی برای انواع مختلفی از مشاغل مانند نگهبانی، نگهداری وسایل، تردد پرسنل و بازاریابی مفید است. این سیستم جدید به این صورت عمل می‌کند که کاربر باید تگهای RFID را بر روی درب یا محل مورد نظر نصب کند و نگهبان با توجه به زمان تعیین شده به محل مورد نظر می‌رود و دستگاه را در جلوی تگ RFID قرار داده و پیغام تائید اطلاعات را مشاهده می‌کند.

دستگاه گشت و نگهبانی یک دستگاه پرتابل است که دارای صفحه نمایش کوچکی است که اطلاعات مربوط به تائید گشت‌ها را نمایش می‌دهد. این دستگاه قابلیت شناسایی اثر انگشت و خواندن تگ RFID را دارد. نگهبان باید به ترتیب تگ‌ها را پیمایش کرده و اثر انگشت خود را بر روی سنسور دستگاه قرار داده تا تائید شود و سپس دستگاه را به تگ بعدی نزدیک کند تا تائید شود. این فرایند تا آخرین تگ ادامه می‌یابد تا لاگ مورد نظر ثبت شود.

این سیستم جلوگیری می‌کند که نگهبانان در زمان و شیفت خود فرد دیگری را جایگزین کنند. اگر انگشتی بر روی سنسور گذاشته نشود، هیچ تگی قابل شناسایی نخواهد بود و فرایند ثبت اثر انگشت از طریق نرم‌افزار امکان‌پذیر خواهد بود. این دستگاه دارای بدنه فلزی با روکش پلاستیکی محکم است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه فنی مهر

هدف اصلی ما توسعه سیستم های بازرسی بدنی و ارائه راهکارهای امنیتی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا برای سازمان های خصوصی و شرکت های دولتی است

اطلاعات تماس
  • 021446*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید