اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13930501440011

به دنبال توسعه مکانیزم دفترهای مجازی برای کسب وکارهای ایرانی

کسب و کارهای کوچک دیگر نیازی به دفتر ندارند

کد: 13930501440011

http://bit.ly/1otXyQT

، تهران , (اخبار رسمی): از آن جایی که در دنیای مدرن شرکت های کوچک و افراد حقیقی به دفاتر کار و کادر مجرب در قلب تجاری شهرها نیاز دارند، شرکت هایی در سراسر جهان برای ارائه چنین سرویس هایی ایجاد شده اند که اخیرا نمونه ایرانی این شرکت ها هم در تهران شروع به فعالیت کرده است.

کسب و کارهای کوچک دیگر نیازی به دفتر ندارند

در هدف اصلی شرکت هایی که چنین خدماتی را ارائه می کنند ایجاد ارتباط بین این کسب وکارها با مشتریان به شکل حرفه ای است بدون این که هزینه تاسیس و تجهیز این گونه دفاتر به کسب وکارهای کوچک تحمیل شود.

یکی از شرکت هایی که به ارائه چنین سرویسی در ایران اقدام کرده و مجموعه ای به نام «دفتر شما» راه اندازی کرده، شرکت «عزم داده پردازان» است که در مناطق شمالی تهران به ارائه سرویس های مختلف دفتر کار اقدام کرده است.

مجموعه «دفتر شما» خدماتی مانند خدمات دفتری و اداری نظیر منشی، پاسخ گویی تلفن، دریافت و ارسال فکس، برگزاری جلسات کاری و غیره را به شرکت های کوچک ایرانی ارائه می کند.

ارائه تکنولوژی های روز دنیا برای کسب و کارهای ایرانی مطابق با استانداردهای روز و توجه به تنوع سرویس های مختلف، صرف کمترین هزینه و زمان برای دفتر کار و بهره مندی از خط تلفن و فکس اختصاصی در تهران، انتقال تماس ها (دایورت آنی) از هر جای دنیا، پیغام خوش آمدگویی ضبط شده قبل از انتقال تماس به منشی های اختصاصی، سانترال حرفه ای، خدمات مرکز تماس و اپراتوری، دور کاری و جواب گویی به تماس های شرکت ها از جمله سرویس هایی است که «دفتر شما» به کسب وکارهای کوچک ایرانی ارائه می کند.

لازم به ذکر است هم اکنون در عصر فناوری اطلاعات، عدم نیاز به دفتر حقیقی، به روش سنتی به یکی از اولویت های کسب و کارهای کوچک تبدیل شده و در هدف اصلی شرکت هایی که چنین خدماتی را ارائه می کنند ایجاد ارتباط بین این کسب  وکارها با مشتریان به شکل حرفه ای است بدون این که هزینه تاسیس و تجهیز این گونه دفاتر به کسب وکارهای کوچک تحمیل شود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفترشما

خدمات دفتر شما ریشه در زمینه دورکاری مرکز تماس و اپراتوری دارد. این موسسه اعتقاد دارد که دفتر کار و کلیه امور مربوطه می‌بایست به صورت دورکاری انجام شود و آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدمات دفتری اعلام می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام