اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13930522560015

در راستای فراگیری بیماری سرطان

برگزاری نشست خبری کمپین آگاه سازی درباره سرطان سینه با عنوان روبان صورتی

کد: 13930522560015

http://bit.ly/Vj4vr2

، تهران , (اخبار رسمی): امروز کمپین روبان صورتی در نشستی با اصحاب رسانه کلید خورد. این کمپین که توسط برند «دری مد» ترکیه ، موسسه خیریه سپاس و بنیاد خیریه مهرآفرین مدیریت می شود تلاش دارد درخصوص این بیماری اطلاع رسانی های تخصصی را انجام دهد.

برگزاری نشست خبری کمپین آگاه سازی درباره سرطان سینه با عنوان روبان صورتی

طراحی کتابچه راهنمای سرطان پستان، سایت derimodiran.com و ارائه انیمیشن های آموزنده از جمله دستاوردهای این کمپین می باشد.

صدرا شریعتمداری، طراح این کمپین، با بیان اینکه آمار قابل توجهی از ابتلا به سرطان پستان در ایران و جهان وجود دارد و این آمار نیاز به توجه عمومی به این معضل را نشان می دهد، تصریح کرد: هدف اصلی از این برنامه ایجاد موج اطلاع رسانی درباره سرطان سینه در بین خانواده‌های ایرانی است  که با همیاری برند «دری مد» تلاش داریم با ارائه این طرح گام های موثری در پیاده سازی مسئولیت پذیری اجتماعی برداریم.مونا سلمان صفت مدیر برند دری مد در ایران نیز خاطر نشان کرد: در این برند تنها محصول نیست که به دست مشتریان می‌رسد بلکه کمک به بالاتر رفتن آگاهی در حوزه سلامت بانوان و خانواده ها اهمیتی به سزا دارد.

وی اضافه کرد: همچنین برای نخستین بار در ایران دو موسسه خیریه بزرگ سپاس و مهرآفرین در کنار هم قرار گرفتند تا این طرح به ثمر نشیند.

همچنین در این نشست،  پزشک معتمد طرح، دکتر علی منصوری به ارائه گزارشی از روند طرح پرداخت و کارگاهی آموزشی دراین باره برای حضار ارائه شد.

طراحی کتابچه راهنمای سرطان پستان، سایت derimodiran.com و ارائه انیمیشن های آموزنده از جمله دستاوردهای این کمپین می باشد.

در انتهای برنامه تمامی خبرنگاران حاضر در این نشست  به صورت افتخاری به عنوان همکاران طرح درآمدند.

گفتنی است کلیه افراد می توانند برای شرکت در این کمپین بزرگ  در سایت derimodiran.com  ثبت نام نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرانوین کیش(ایلوژن مارکتینگ)

شرکت فرانوین کیش در سال 1384 توسط صدرالدین شریعتمداری تاسیس شد و در بخش اول حیات خود در زمینه بازاریابی و Marketing صنعت نفت فعالیت های بین المللی خود را با اخذ نمایندگی از 4 شرکت نروژی Technor، آلمانی گوته Gothe GmbH، شرکت انگلیسی Petrel و شرکت چینی Tiante آغاز نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان