اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139401224770015

کنفرانس خبری رستوران ایسترن پالاس24 فروردین برگزار می‌شود

رونمایی از نخستین دستور غذایی حامی محیط زیست و شرایط اقلیمی ایران

کد: 139401224770015

http://bit.ly/1FAd1Ss

، تهران , (اخبار رسمی): کنفرانس خبری رستوران ایسترن پالاس با موضوع رونمایی از نخستین دستور غذایی حامی محیط زیست و شرایط اقلیمی ایران و افتتاح رستوران، دوشنبه 24 فروردین برگزار می‌شود.

رستوران ایسترن پلاس تهران
رستوران ایسترن پلاس تهران
رستوران ایسترن پلاس
رستوران ایسترن پلاس
رستوران ایسترن پلاس
رستوران ایسترن پلاس
رستوران ایسترن پلاس
رستوران ایسترن پلاس
رستوران ایسترن پلاس
رستوران ایسترن پلاس

طراح رستوران مفاهیم شرقی و ایده‌های فرهنگ ایران زمین به عنوان یک اصل اولیه حفظ کرده ولی بهره گیری از فرهنگ ایرانی، ترک و عرب در دکوراسیون و المان‌های تصویری آن نقش بسته است

به گزارش روابط عمومی رستوران ایسترن پالاس Eastern Palace تهران، کنفرانس خبری این رستوران با موضوع رونمایی از نخستین دستور غذایی حامی محیط زیست و شرایط اقلیمی ایران و افتتاح رستوران ایسترن پالاس، دوشنبه 24 فروردین برگزار می‌شود.

این کنفرانس خبری از ساعت 13 در محل رستوران ایسترن پالاس و با حضور خبرنگارن و اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

رستوران ایسترن پالاس با اقتباس از اندیشه و هنر ایران زمین طراحی و ساخته شده و با انواع غذاهای به سبک خاورمیانه ای زیر نظرحسین زنجانی راه اندازی شده است.

طراح رستوران علی ماهی صفت، مفاهیم شرقی و ایده‌های فرهنگ ایران زمین به عنوان یک اصل اولیه حفظ کرده و با توجه به اینکه رستوران ارائه دهنده غذاهای خاورمیانه‌ای است، بهره گیری از فرهنگ ایرانی، ترک و عرب در دکوراسیون و المان‌های تصویری آن نقش بسته است.

نقش و بافت سازمانی انتخاب شده، فرم گره چینی چوب ایرانی است که در فلزکاری اعراب و معماری ترک نیز مشترک بوده و شمسه 12گوش ایرانی در وسط این گره به عنوان نشانه رستوران به همراه خط دستونیس کتابت با قلم طراحی شده است.

دیوار اصلی رستوران از رواق های قدیم ایران با طاق قوسی شکل طراحی شده که با طاق هلالی عرب و گرد ترک وجه اشتراک بیشتری نسبت به طاق جناقی معماری سنتی ایران دارد. استفاده از مقرنس گچبری که جزو هنرهای قدیم ایران و منطقه است به عنوان ابزار اتصال سقف و دیوار و استفاده از بافت آجر بر روی دیوار، حسی شرقی به فضایی مدرن بخشیده است. کاشیکاری های طرحدار شرقی به صورت لچکی در سنگ کف و قرنیز‌های لاجوردی یکدستی سفید فضا را شکسته و کنتراست معقولی بین روشنایی فضا بوجود آورده است.

طراحی نمای بیرون به خط شکسته نستعلیق ایرانی و شعری از خیام نیشابوری از جنس ورق آهن با پوشش مخصوص فضای خارجی به وسعت 130 متر مربع اجرا شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرانوین کیش(ایلوژن مارکتینگ)

شرکت فرانوین کیش در سال 1384 توسط صدرالدین شریعتمداری تاسیس شد و در بخش اول حیات خود در زمینه بازاریابی و Marketing صنعت نفت فعالیت های بین المللی خود را با اخذ نمایندگی از 4 شرکت نروژی Technor، آلمانی گوته Gothe GmbH، شرکت انگلیسی Petrel و شرکت چینی Tiante آغاز نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی