اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13930602660023

توسط کانون کارآفرینی ایران و با اولویت بانوان

نهمین «استارت آپ ویکند» تهران توسط زنان «استارت» می خورد

کد: 13930602660023

http://bit.ly/1l7eDiO

، تهران , (اخبار رسمی): برای نهمین دوره متوالی، رویداد استارت آپ ویکند تهران به همت کانون کارآفرینی ایران روزهای 5 تا 7 شهریور ماه در تهران برگزار می شود. این رویداد قرار است ویژه بانوان باشد، چرا که طبق آمار استارتاپ ویکند تهران، زنان به طور متوسط تنها 18 درصد شرکت‌کنندگان دوره های قبل را تشکیل داده‌اند

هشتمین «استارت آپ ویکند» تهران توسط زنان «استارت» می خورد

این رویداد در سطح جهانی توسط برندهای معتبری همچون گوگل، مایکروسافت، آمازون و ... حمایت تجاری می شود.

استارتاپ ویکند تهران به طور مستقل توسط کانون کارآفرینی ایران و با کمک و حمایت دانشگاه ها، سازمان ها و شرکت های معتبر داخلی انجام می شود.

نهمین استارتاپ ویکند تهران، به عنوان یک رویداد، با اختصاص 70 درصد سهم شرکت‌کنندگان به زنان خلاق و کارآفرین همچون،‌ تلاش می‌کند این روند های نامساوی جامعه در زمینه زن  و مرد را به سوی اعتدال هدایت کند.

در این رویداد سخنرانان،‌ داوران و مربیانی چون نادره شاملو، مشاور و اقتصاد دان ارشد در بانک جهانی، سارا یوسینگر، نماینده استارتاپ ویکند جهانی،  سادیا خان، مدیر اجرایی شرکت Selar) و چندتن از زنان کارآفرین حضور خواهند داشت.

استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی (Experiental Education) در سراسر دنیاست که در 3 روز متوالی انتهای هفته برگزار می شود. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب ها و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا طی 54 ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند.

روال برگزاری استارت آپ ویکند ها طبق استانداردهای جهانی به این شکل است که از چهارشنبه شروع و روز جمعه به پایان می رسد.

برنامه جهانی استارت آپ ویکند تاکنون بیش از هزار بار در بیش از 480 شهر دنیا برگزار شده و شبکه پهناوری از مشتاقان کارآفرینی را پدید آورده است. این برنامه از ساعت 6 بعد از ظهر روز چهارشنبه آغاز و تا ساعت 9 شب روز جمعه ادامه دارد.

این رویداد در سطح جهانی توسط برندهای معتبری همچون گوگل، مایکروسافت، آمازون و ... حمایت تجاری می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون کارآفرینی ایران

کانون کارآفرینی ایران (IEA)، یک سازمان غیر انتفاعی با هدف تشویق و توسعه فضای کارآفرینی در کشور است که با اجرای برنامه‌های متعدد ابزارهای حمایتی را برای کارآفرینان ایجاد می‌نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://startupweekend.ir/
سایت استارت آپ ویکند
منتشر شده در سرویس های:

کار و استخدام | مسابقه و فراخوان

رویدادمرتبط های:

| شروع برگزاری استارت آپ ویکند تهران | پایان استارت آپ ویکند تهران