اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139310162790023

آغاز رای گیری مردمی در هفتمین جشنواره وب ایران

کد: 139310162790023

http://bit.ly/1xDNaJw

، تهران , (اخبار رسمی): پس از پایان مهلت ثبت نام هفتمین دوره جشنواره وب ایران، از روز یکشنبه 14دی، رای گیری مردمی جشنواره وب ایران آغاز و تا 23بهمن ماه ادامه دارد. علاقمندان میتوانند با مراجعه به دایرکتوری جشنواره وب ایران ، وبسایت مورد نظر را جستجو کرده و با وارد کردن آدرس ایمیل رای خود را ثبت نمایند.

آغاز رای گیری مردمی در هفتمین جشنواره وب ایران

علاقمندان میتوانند با مراجعه به دایرکتوری جشنواره وب ایران به آدرس directory.iranwebfestival.com وبسایت مورد نظر خود را جستجو کرده و با وارد کردن آدرس ایمیل رای خود را ثبت نمایند.

طبق اعلام دبیرخانه جشنواره وب ایران، ثبت نام هفتمین دورۀ این رویداد اینترنتی که از تاریخ 7 آبانماه 1393 آغاز و  با حضور وب سایت های مطرح 14دی ماه به پایان رسید.

گفتنی است، پیش از این مقرر بود ثبت نام وب سایت ها تا30 آذرماه ادامه داشته باشد اما به دلیل استقبال علاقمندان و فعالان این حوزه، کمیته علمی جشنواره وب ایران و جشنواره نرم افزارهای موبایل ایران مهلت ثبت نام را تا 14دیماه تمدید کرد.

شایان ذکر است که در 5 روز نخست مرحلۀ مقدماتی داوری بیش از هزار داور در این رویداد شرکت داشته اند.

در همین راستا، رای گیری مردمی جشنواره آغاز گردیده و تا 23 بهمن ماه ادامه دارد. علاقمندان میتوانند با مراجعه به دایرکتوری جشنواره وب ایران  به آدرس directory.iranwebfestival.com  وبسایت مورد نظر خود را جستجو کرده و با وارد کردن آدرس ایمیل رای خود را ثبت نمایند.

لازم به ذکر است، برگزیدگان جشنواره وب ایران، در 26 و 27 بهمن ماه 1393 در مراسم اختتامیه این جشنواره و همزمان با کنفرانس وب و موبایل ایران که در سالن کنفرانس دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود در حضور شماری از علاقمندان و مسوولان پیشرو این حوزه معرفی خواهند شد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون کارآفرینی ایران

کانون کارآفرینی ایران (IEA)، یک سازمان غیر انتفاعی با هدف تشویق و توسعه فضای کارآفرینی در کشور است که با اجرای برنامه‌های متعدد ابزارهای حمایتی را برای کارآفرینان ایجاد می‌نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://iksna.com/digilife/65
ویدئوی آموزش داوری مرحله مقدماتی در سایت کائسنا
رویدادمرتبط های:

| آغاز رای گیری مردمی در جشنواره وب ایران | پایان مهلت رای گیری مردمی در جنشواره وب ایران