اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13930610820031

درحاشیه برگزاری نشست ایده پروری برنامه سی امین ساگلرد فعالیت موسسه رعد

مسوولان پارک علم و فناوری خلیج فارس از موسسه رعد بازدید کردند

کد: 13930610820031

https://goo.gl/Pm3pGJ

، تهران , (اخبار رسمی): اعضای هیأت مدیره، مدیران اجرایی و مسؤولان مرکز آموزش علمی کاربردی رعد، تشکیل شده بود، دکتر مهدی محمدی رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس به همراه دکتر حمید رضا کرمانی از بخش‌های مختلف این مؤسسه خیریه بازدیدکردند.

مسوولان پارک علمی فناوری خلیج فارس از موسسه رعد بازدید کردند

از چند هفته پیش سلسله جلساتی برای تدوین عناوین برنامه های گرامی داشت سی امین سالگرد مجتمع رعد برگزار می شود که در این نشست های با روش بارش فکری برنامه های اثربخش برای این مناسبت ارایه و سپس بررسی می شود.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد، این دیدار به منظور توسعه همکاری‌های علمی و ایجاد بستر مناسب برای آشنایی توان‌یابان مجتمع رعد با فناوری‌های نوین، انجام شد.

دکتر مهدی محمدی، رئیس پارک علمی فنآوری خلیج فارس ابراز امیدواری کرد دستگاه متبوعش در آینده نزدیک راه‌های توسعه همکاری‌های دو جانبه را طی تفاهم نامه‌ای به تصویب برساند تا کمک‌های علمی مشخصی در مسیر توانمندسازی افراد توان یاب بر عهده بگیرد.

همچنین دکتر حمید رضا کرمانی، مشاور پارک علمی فناوری خلیج فارس که سال‌ها در مؤسسات بزرگی نظیر اپل سمت های گوناگون مدیریتی بر عهده داشته با بیان این نکته که یکی از سریع‌ترین راه‌های توانمند سازی افراد دارای معلولیت استفاده مناسب از ظرفیت‌های رایانه‌ای است، افزود: کار‌آموزان و کارآموختگان با ارتباط و بهره گیری از امکانات و تسهیلات مراکز علمی نظیر پارک علمی فناوری خلیج فارس می‌توانند توانمند‌های تحسین برانگیز خود را در سطح ملی و نیز مجامع جهانی معرفی نمایند.

از چند هفته پیش سلسله جلساتی برای تدوین عناوین برنامه  های گرامی داشت سی  امین سالگرد مجتمع رعد برگزار می شود که در این نشست های با روش بارش فکری برنامه  های اثربخش برای این مناسبت ارایه و سپس بررسی می شود.

در این جلسات کارشناسان و صاحب  نظران به بیان دیدگا ه ایشان می پردازند و در نهایت سودمند ترین برنامه  ها انتخاب و اجرا خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آموزشی نیکوکاری رعد

مجتمع آموزشی نیکو کاری رعد در سال 1363 با هدف ارائه آموزشی و حمایتی به معلولین جسمی - حرکتی به عنوان یک سازمان غیر دولتی تاسیس شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان