اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970803323850031

کارگاه آموزشی یونسکو در مجتمع رعد برگزار شد

کد: 13970803323850031

https://goo.gl/HZoTmT

، تهران , (اخبار رسمی): کارگاه استفاده خلاقانه از ICT برای توان­‌‌یابان با تکیه منابع آموزشی باز به همت دفتر منطقه‌­ای یونسکو در تهران و مشارکت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، دانشگاه جامع علمی کاربردی، مرکز آموزش علمی کاربردی نیکوکاری رعد، کمیسیون ملی یونسکو در ایران و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برگزار شد.

کارگاه آموزشی یونسکو در مجتمع رعد برگزار شد
کارگاه آموزشی یونسکو در مجتمع رعد برگزار شد

کارگاه استفاده خلاقانه از ICT برای توان­‌‌یابان با تکیه منابع آموزشی باز به همت دفتر منطقه‌­ای یونسکو در تهران و مشارکت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، کمیسیون ملی یونسکو در ایران  برگزار شد.

کارگاه استفاده خلاقانه از ICT برای توان­‌‌یابان با تکیه منابع آموزشی باز به همت دفتر منطقه‌­ای یونسکو در تهران و مشارکت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، دانشگاه جامع علمی کاربردی، مرکز آموزش علمی کاربردی نیکوکاری رعد، کمیسیون ملی یونسکو در ایران و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برگزار شد.

به گزارش روابط­‌عمومی مجتمع رعد، در آیین آغازین این مراسم مهندس احمد میرزاخانی عضو هیأت امنا مجتمع رعد و رئیس هیأت رئیسه مرکز علمی کاربردی رعد طی سخنانی به ضرورت بهبود کیفیت زندگی افراد دارای معلولیت و توجه به ابعاد اجتماعی این گروه از شهروندان پرداخت و افزود: مجتمع رعد در طول سال‌­های خدمت‌­رسانی همواره تلاش کرده ضمن تعامل با جامعه توان­‌یابان به نیازهای آموزشی و اجتماعی این عزیزان پاسخی درخور و مناسب بدهد. ازاین­رو با ارائه دوره‌­های آموزشی متناسب با نیاز جامعه، آموزش فنون کامپیوتر، تأسیس دانشگاه علمی کاربردی برای توان­‌یابان و ... در این مسیر گام برداشته است.

میرزاخانی با تأکید بر ارتباطات با جوامع بین‌­المللی، همکاری سازمان‌­های مردم­‌نهاد حوزه توان­یابان ایرانی با سازمان‌­های علمی، فرهنگی را مؤثر خواند و افزود: برای ایجاد توانمندی عزیزان توان‌­یاب چاره­ای جز تعامل با مجامع فرهنگی نداریم و در این میان برنامه‌­های مشترک فرهنگی نظیر: برگزاری این کارگاه می­تواند کمک خوبی به توسعه این روابط فرهنگی داشته باشد.

در ادامه این مراسم دکتر مریم سلطانزاده سرپرست دفتر منطقه‌­ای یونسکو در تهران، دکتر فرهاد اعتمادی مدیر بخش ارتباطات و اطلاعات کمیسیون ملی یونسکو، دکتر شهریار فرهمندراد رئیس واحد غرب دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران و دکتر محمد محمودی مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به ابعاد بین­المللی، ملی، آموزشی و دسترس‌­پذیری استفاده از منابع آموزشی باز اشاره کردند.

شایان ذکر است در این کارگاه آموزشی مباحثی چون مزایا و اصول استفاده از منابع آموزشی باز، دسترسی دیجیتالی و بررسی اجتماعی آن، دسترسی برای یادگیری، منابع آموزشی باز و دسترسی برای توان‌­یابان، تولید منابع آموزشی باز برای آموزش مربیان با تمرکز بر دسترسی، اشتراک‌­گذاری، تولید و استفاده مجدد در منابع آموزشی باز و گام­‌های آتی برای همکاری در زمینه استفاده از منابع آموزشی باز، توسط نعیما ظریف مدیرعامل و بنیانگذار گروه­ 5، زینب واروقلوکارشناس ارشد بخش ارتباطات و اطلاعات و پروفسور علیرضا درویشی مدرس دانشگاه علوم کاربردی دانشگاه زوریخ تدریس شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آموزشی نیکوکاری رعد

مجتمع آموزشی نیکو کاری رعد در سال 1363 با هدف ارائه آموزشی و حمایتی به معلولین جسمی - حرکتی به عنوان یک سازمان غیر دولتی تاسیس شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه