اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139307201650055

با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار می گردد

گروه های تحلیل محتوا و تحقیق و پژوهش سراسرکشور گرد هم می آیند

کد: 139307201650055

https://goo.gl/TbGQLn

، تهران , (اخبار رسمی): دبیر ششمین ششمین گردهمایی معاونین پژوهش از برگزاری ، برنامه ریزی و نیروی انسانی و روسای گروه های تحلیل محتوا و تحقیق و پژوهش استان های سراسرکشور در روزهای 29 مهر تا اول آبان ماه 93 در تنکابن خبر داد

گروه های تحلیل محتوا و تحقیق و پژوهش سراسرکشور گرد هم می آیند

مراسم افتتاحیه همایش با حضور دکتر علی اصغرفانی وزیر آموزش و پرورش روز سه شنبه 29 مهرماه در مجتمع فرهنگی- آموزشی رشد(تنکابن) برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی، علی محمد زارع پور، ضمن اعلام این خبر گفت: این نشست سه روزه که با هدف هم اندیشی، هماهنگی، هم سو سازی و انتقال تجربیات به ویژه  بررسی میزان موفقیت استان ها در تحقق برنامه درسی ملی و سند تحول برگزار می شود نمایندگانی از 32 آموزش و پرورش استان حضور خواهند داشت.

وی افزود: مراسم افتتاحیه همایش با حضور دکتر علی اصغرفانی وزیر آموزش و پرورش، روز سه شنبه 29 مهرماه در مجتمع فرهنگی- آموزشی رشد (تنکابن) برگزار می شود.

زارع پور با اشاره به تشکیل سه کمیسیون تخصصی بررسی و تحلیل محتوای آموزشی و پرورشی، تحقیق و پژوهش، پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اضافه کرد: هریک از کمیسیون های تخصصی موضوعات مختلف حوزه کاری خود را مورد بررسی و تبادل نظر قرار خواهند داد .

وی گفت:  بررسی و چگونگی مشارکت استان ها در تولید بسته آموزشی مرتبط با کار و فناوری شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش و  چگونگی افزایش سهم مشارکت 10 تا 20 درصدی  استان ها در تالیف کتاب های درسی در راستای تحقق بند 2-13 سند تحول ا زجمله اهداف این همایش است. 

زارع پور اضافه کرد:  تاکید وزیر آموزش و پرورش، در سخنرانی نهمین همایش تجلیل از پدیدآورندگان مواد و رسانه های آموزشی  از جمله مهم ترین اهداف همایش است  که پس از کارشناسی لازم به تصویب خواهد رسید.

زارع پوردر خاتمه اضافه نمود: این همایش فرصت مناسبی ایجاد می نماید تا استان ها گزارشی مستند از فعالیت های نوآورانه و مبتنی بر خلاقیت خود ارائه نمایند که در مراسم اختتامیه همایش از استان های برتر تجلیل خواهد .

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پژوهشی و برنامه ریزی آموزشی تهران

سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، زیرمجموعه وزارت آموزش و پرورش است که به منظور تحقیق و بررسی در مسائل کیفی آموزش و پرورش، ارزشیابی مستمر و تنظیم برنامه‌های تحصیلی، تالیف و تدوین کتب درسی و آماده سازی مدارس و موسسات آموزشی تابع وزارت آموزش و پرورش برای کاربرد وسایل و روشهای نو در جهت اعتلای کیفیت آموزش و پرورش تشکیل شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کارآفرینی و استارتاپ | علم و آموزش