در راستای گسترش فعالیت های تحقیقاتی انجام گرفت؛

افتتاح محل جدید آزمایشگاه تخصصی انجمن بتن سبک سلولی ایران

کد: 139308172090060

http://bit.ly/1pzV2dy

، مشهد , (اخبار رسمی): آژمایشگاه تخصصی بتن های سبک سلولی با قابلیت ها و تجهیزات لازم برای انجام آزمایشات گوناکون در خصوص بتن های سبک سلولی در خبابان امامت مشهد در تاریخ 11 آبانماه گشایش یافت.

افتتاح محل جدید آزمایشگاه تخصصی انجمن بتن سبک سلولی ایران

جک دیجیتالی با قابلیت کنترل سرعت بارگذاری و همچنین دستگاه اندازه گیری جمع شدگی دیجیتالی (با دقت 0.01 میلی متر) از مهمترین تجهیزات تخصصی در این آزمایشگاه می باشد.

اولین آزمایشگاه تخصصی بتن های سبک سلولی در کشور با همکاری گروه صنعتی بتن خاک به نمایندگی آقای مهدوی پور گوارشکی www.botonkhak.com در اسفند سال گذشته در محل دفتر مرکزی انجمن راه اندازی گردید.حال با توجه به اهمیت موضوع و نیاز به گسترش فعالیت های تحقیقاتی و همچنین ممیزی و کنترل کیفیت بیشتر برای محصولات تولیدی، این آزمایشگاه در تاریخ 93/08/11 با تجهیز بیشتر به محل جدید واقع در مشهد، امامت 46، پلاک 81 انتقال یافت. لازم به ذکر است که این آزمایشگاه از تجهیزات لازم برای انجام آزمایشات لازم در مورد بتن های سبک سلولی برخوردار است. جک دیجیتالی با قابلیت کنترل سرعت بارگذاری و همچنین دستگاه اندازه گیری جمع شدگی دیجیتالی (با دقت 0.01 میلی متر) از مهمترین تجهیزات تخصصی در این آزمایشگاه می باشد.

گفتنی است، مراسم افتتاح این آزمایشگاه با حضور ریاست هیئت مدیره و همچنین مدیران گروه های صنفی و کارگروه های تخصصی انجمن برگزار گردید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن صنفی تولیدکنندگان بتن سبک سلولی ایران

امروزه استفاده از بتن های سبک به عنوان مواد مهندسی جدید (New Engineered Materials) در ساخت و سازهای نوین جهانی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است و کاربرد آن روز به روز در حال گسترش می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان

رویدادمرتبط:

| گشایش آزمایشگاه تخصصی بتن سبک سلولی ایران