در راستای برگزاری دو نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در مشهد

غرفه انجمن بتن سبک سلولی پذیرای فعالان حوزه ساختمان

کد: 139308262170060

http://bit.ly/1vhk8QF

، مشهد , (اخبار رسمی): 29آبانماه تا 2 آذرماه 93، هجدهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان، تاسیسات و تجهیزات جانبی و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعتی سازی و فناوری های نوین ساختمان در نمایشگاه بین المللی مشهد میزبان فعالان و علاقمندان این صنعت مهم در کشور می باشد.

غرفه انجمن تولیدکنندگان بتن سبک سلولی ایران پذیرای علاقمندان و فعالان حوزه ساختمان

انجمن صنفی سبک بتن سلولی ایران نیز با شرکت در دو نمایشگاه بین المللی در سالن انوری نمایشگاه بین المللی مشهد پذیرای علاقمندان و انبوه سازان مسکن هستند تا فرصت های مختلف سرمایه گذاری را به بحث و تبادل نظر بگذارند.

باتوجه به اینکه صنعت ساختمان از صنایع پیشرو در هر اقتصادی به شمار می رود و توجه به آن می تواند علاوه بر تاثیر بر اقتصاد کشور ، موج های سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه را از خود متاثر سازد و مانند یک موتور رشد و توسعه عمل کند برهمین اساس فعالان این صنعت معتقدند برگزاری نمایشگاه هایی پویا و مستمر در صنعت ساختمان و در سراسر کشور بی شک می تواند زمینه رشد و تعالی را در این صنعت فرار روی فعالان قرار دهد.

برهمین اساس انجمن صنفی سبک بتن سلولی ایران نیز با شرکت در دو نمایشگاه بین المللی در سالن انوری نمایشگاه بین المللی مشهد پذیرای علاقمندان و انبوه سازان مسکن هستند تا فرصت های مختلف سرمایه گذاری را به بحث و تبادل نظر بگذارند.

گفتنی است بازدید از این نمایشگاه از ساعت 16 تا 22 می باشد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن صنفی تولیدکنندگان بتن سبک سلولی ایران

امروزه استفاده از بتن های سبک به عنوان مواد مهندسی جدید (New Engineered Materials) در ساخت و سازهای نوین جهانی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است و کاربرد آن روز به روز در حال گسترش می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط های:

| آغاز زمان نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان | پایان نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان