دلپذیر شدن محیط زندگی و کار با طراحی دکوراسیون و معماری داخلی

برگزاری دوره آموزشی معماری داخلی و دکوراسیون توسط «پیشکسوتان»

کد: 139310243000164

https://goo.gl/GLkjzF

، تهران , (اخبار رسمی): دوره جامع 10 ماهه «معماری داخلی و طراحی دکوراسیون» بین دوتاریخ اول یا سوم بهمن ماه 93در مجتمع پیشکسوتان به منظور آشنایی با اصول طراحی و انواع آن، برای خلق محیطی بهتر و کارآمدتر در راستای زندگی روزانه شخصی و حرفه‌ای‌ برگزار می شود.

با طراحی دکوراسیون و معماری داخلی، محیط زندگی و کارتان را دلپذیرتر کنید

مبانی و انواع سبک‌های طراحی، روان‌شناسی رنگ‌ها، اصول نورپردازی و چیدمان، فنگ‌شویی، نقشه‌کشی و نقشه‌خوانی، طراحی واحدهای مسکونی و تجاری و آشنایی با نرم‌افزارهای کاربردی همچون AutoCAD، 3Dmax ،Vray و Photoshop از جمله مباحثی است که در محتوای آموزشی این دوره گنجانده شده است.

مهندس امید اسدی، مدیر مجتمع آموزشی پیشکسوتان درخصوص ایده برگزاری این دوره گفت: در دنیای امروز، بخش عمده زندگی افراد در فضاهای بسته و داخلی سپری می‌شود. اگرچه همه ما زمان‌هایی را برای تفریح و گریز از محیط‌های بسته در فضای آزاد می‌گذرانیم ، اما نشاط ناشی از جدایی از محیط بسته ، خود نشانگر کثرت اوقاتی است که در اتاق‌ها سپری می‌شود. نوع طراحی، انتخاب و چیدمان وسایل، نور و رنگ‌آمیزی متناسب در محیط زندگی و محل کار تاثیر بسزایی در روند زندگی و کار دارد. رعایت اصول فنی طراحی دکوراسیون داخلی و نمای خارجی ساختمان علاوه بر ایجاد حس آرامش و طراوت در محیط زندگی، بر جذب و دوام مشتریان و مراجعین و افزایش کارایی پرسنل در محیط کار می‌‌فزاید. این مهم که خصوصاً در عصر حاضر از اولویت زیادی برخوردار است، لزوم اشراف بر دانش به روز این حرفه را برای هنرجویان رشته‌های معماری و عمران و علاقه‌مندان به طراحی دکوراسیون داخلی بیش از پیش می‌کند.

 به گفته وی، آموزش در این دوره با همکاری اساتید و طراحان برجسته در رشته معماری داخلی و به شکلی کاملاً کارگاهی و کاربردی صورت می‌گیرد، به گونه‌ای که مخاطبین در طی دوره می‌توانند از پروژه‌های در حال اجرا نیز بازدید نمایند.

قابل ذکر است، برخی از مباحث تدریسی در این دوره به قرار زیر است و  شرکت کنندگان می‌توانند از شرایط تقسیط برای ثبت‌ نام استفاده کرده و در پایان دوره مدرک معتبر از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای دریافت کنند..  

  • مبانی و انواع سبک‌های طراحی
  • روان‌شناسی رنگ‌ها
  • اصول نورپردازی و چیدمان
  • فنگ‌شویی
  • نقشه‌کشی و نقشه‌خوانی
  • طراحی واحدهای مسکونی و تجاری
  • آشنایی با نرم‌افزارهای کاربردی همچون AutoCAD، 3Dmax،Vray  و Photoshop

گفتنی است علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره آموزشی  10 ماهه  می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شرایطی استثنایی، به  سایت بوبه به آدرس http://bobe.ir/1r  مراجعه  و درصورت ثبت نام، از هدیه ویژه بوبه بهره‌مند شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بوبه، بازار مجازی خدمات آموزشی کشور

بازار مجازی خدمات آموزشی "بوبه" عرضه کننده انواع دوره‌ها، کارگاه‌ها،‌ همایش‌های تخصصی از معتبرترین برندهای آموزشی کشورمی باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینکهای مرتبط:
http://booobe.ir/
سایت بوبه، بازار مجازی خدمات آموزشی کشور
http://www.pishkesvatan.ir/
سایت مجتمع آموزشی پیشکسوتان
رویدادمرتبط های:

| آغاز دوره آموزشی جامع معماری داخلی و طراحی دکوراسیون | آغاز دوره آموزشی جامع معماری داخلی و طراحی دکوراسیون