اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139310293100164

در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی برگزار می‌شود

سومین اجلاس «مدیریت تحقیق، توسعه و فناوری» کشور با رویکرد کاربردی و آینده‌نگر

کد: 139310293100164

https://goo.gl/HRjwxC

، تهران , (اخبار رسمی): به دنبال موفقیت و استقبال بی‌نظیر از دو اجلاس پیشین مدیران تحقیق، توسعه و فناوری، این بار سومین هم‌اندیشی مدیران تحقیق، توسعه و فناوری کشور در پایان بهمن ماه 93 و در راستای توانمندسازی علمی، تخصصی و حرفه‌ای مدیران و کار‌شناسان این حوزه، توسط شرکت همایش تجارت پارسیان برگزار می‌گردد.

برگزاری سومین اجلاس مدیریت تحقیق، توسعه و فناوری کشور با رویکردی کاربردی و آینده‌نگر

برگزاری چنین نشستی به هدف توانمندسازی مدیران و کار‌شناسان حوزه تحقیق و توسعه در زمینه نیازسنجی بازار آینده، تجمیع آراء و افکار در ارتباط با مدیریت نوین تحقیق، توسعه و فناوری در کشور و در نهایت، دستیابی به راهکارهای علمی و عملی جهت رفع معضلات تحقیق و توسعه، فناوری و نوآوری صورت می‌گیرد.

محمد تاج‌‌بخش، دبیر اجرایی سومین اجلاس «مدیریت تحقیق، توسعه و فناوری کشور»، در  خصوص هدف برگزاری این همایش گفت: «به دلیل اهمیت، نقش و جایگاه تحقیق و توسعه کاربردی و به دنبال استقبال بی‌سابقه از دو اجلاس پیشین مدیران تحقیق، توسعه و فناوری، بر آن شدیم که این بار چنین تجربه‌ای را در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و با رویکردی کاربردی و آینده‌نگر تکرار کنیم.»

وی تشریح کرد: «برگزاری چنین نشستی به هدف توانمندسازی مدیران و کار‌شناسان تحقیق، توسعه و فناوری در زمینه نیازسنجی بازار آینده، هم چنین تجمیع آراء و افکار در ارتباط با مدیریت نوین تحقیق، توسعه و فناوری در کشور و در نهایت، دستیابی به راهکارهای علمی و عملی جهت رفع معضلات تحقیق و توسعه، فناوری و نوآوری صورت می‌گیرد.»

در این راستا، دبیر اجرایی این همایش، برخی محورهای علمی  این نشست تخصصی را چنین اعلام کرد:

  • تقویت عزم ملی و ترویج فرهنگ تحقیق و توسعه در جامعه
  • بکارگیـری فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیند تحقیق و توسعه
  • تحقیق و توسعه و مکانیزم‌های بهره‌وری در سازمان
  • مدیریت راهبردی تحقیق و توسعه در شرایط اقتصاد مقاومتی
  • مدیریت نوآوری و روش‌های ارتقاء خلاقیت در تحقیق و توسعه
  • تحقیق و توسعه نوآورانه در راستای ارتقاء کیفیت و توسعه خدمات جدید
  • راهکارهای نوین فرآیند تحقیق و توسعه، از برنامه‌ریزی تا اجرا
  • مدل‌های کسب و کار با رویکرد جذب و بازگشت سرمایه در تحقیق و توسعه
  • آسیب‌شناسی واحدهای تحقیق و توسعه در دستیابی به توسعه پایدار
  • آینده‌پژوهی و ارتباط آن با نوآوری و دستیابی به فرصت‌های بر‌تر اقتصادی

تاج‌بخش در ادامه افزود: «موسسه تجارت پارسیان، به عنوان برگزارکننده این اجلاس، مصمم است که با بهره‌گیری از مدیران و کارشناسان بسیار مجرب و کارآزموده و بکارگیری تجهیزات و فناوری مدرن، ضمن برنامه‌ریزی و ارائه آموزش‌های به روزِ علمی و تخصصی، نقش مهمی در ارتقاء سطح دانش و مهارت شاغلین در حوزه‌های مختلف صنعت و تجارت در سطح ملی و بین‌المللی داشته باشد.

وی در پایان یادآور شد: «مخاطبین این اجلاس که همگی از مدیران تحقیق و توسعه، متخصصین فناوری سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی و هم‌چنین دانشجویان و علاقه‌مندان به این حوزه هستند، می‌توانند تا 10 بهمن ماه برای ارسال مقالات خود اقدام کنند.»

لازم به ذکر است که شرکت‌کنندگان در این نشست می‌توانند ضمن حضور در جلسات سخنرانی، از نمایشگاه‌های جانبی نیز بازدید نمایند. در پایان همایش نیز علاوه بر اعطای گواهی‌نامه مورد تایید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری، به برگزیدگان اجلاس جایزه ویژه اهدا خواهد شد. مخاطبان و علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس http://bobe.ir/1v در سایت بوبه مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بوبه، بازار مجازی خدمات آموزشی کشور

بازار مجازی خدمات آموزشی "بوبه" عرضه کننده انواع دوره‌ها، کارگاه‌ها،‌ همایش‌های تخصصی از معتبرترین برندهای آموزشی کشورمی باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://booobe.ir/
سایت بوبه؛ بازار مجازی خدمات آموزشی کشور
رویدادمرتبط:

| پایان مهلت ارسال مقالات برای سومین اجلاس «مدیریت تحقیق، توسعه و فناوری»