اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139311013140165

مدیریت عملکرد بر اساس توافقنامه عملکردی بین مدیر و کارمند

برگزاری دوره غیرحضوری "مدیریت عملکرد" در بهمن ماه

کد: 139311013140165

https://goo.gl/V6QUBA

، تهران , (اخبار رسمی): دوره غیرحضوری "مدیریت عملکرد بر مبنای توافقنامه های عملکردی" با هدف مشارکت و با تمرکز بر مدیران ارشد سازمانها و متخصصان منابع انسانی در بهمن ماه برگزار خواهد گردید. در این دوره مدیران از نگرش های سنتی ارزیابی عملکرد فاصله گرفته و از اینکه فرم واحدی را برای ارزیابی تمامی افراد مورد استفاده قرار دهند دوری می کنند.

مدیریت عملکرد بر اساس توافقنامه های عملکردی

در این دوره مدیران از نگرش های سنتی ارزیابی عملکرد فاصله گرفته و از اینکه فرم واحدی را برای ارزیابی تمامی افراد مورد استفاده قرار دهند دوری می کنند. بدین ترتیب مفهوم مدیریت عملکرد فراتر از تنها ارزیابی کارکنان دیده شده است.

برگزار کنندگان دوره، سبک غیر حضوری را یکی از مطالبات مخاطبان پرمشغله می دانند که به گفته ایشان فاصله مکانی و زمان صرف شده در ترافیک های سنگین موجب دور شدن مدیران از نیازهای ادامه کارراهه مدیریتی می شود.

به گفته مراد احمدی پور مشاور و مدرس دوره غیرحضوری "مدیریت عملکرد بر مبنای توافقنامه های عملکردی" ، «هدف از برگزاری، جلب مشارکت مخاطبان با تمرکز بر مدیران ارشد سازمانها و متخصصان منابع انسانی است. در این دوره مدیران از نگرش های سنتی ارزیابی عملکرد فاصله گرفته و از اینکه فرم واحدی را برای ارزیابی تمامی افراد مورد استفاده قرار دهند دوری می کنند. بدین ترتیب مفهوم مدیریت عملکرد فراتر از تنها ارزیابی کارکنان دیده شده؛ ضمن اینکه با مفاهیم شاخصهای کلیدی عملکرد، توافقنامه های عملکردی و دوره های ارزیابی و نحوه ارائه بازخورد و اقدامات اصلاحی نیز آشنا شده و فرمهای طراحی شده بدین منظور را دریافت خواهند نمود. منابعی نیز برای مطالعه بیشتر و فراتر از دوره به زبانهای فارسی و انگلیسی در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.»

به گفته وی «دوره در روزهای کاری بهمن ماه به صورت اینترنتی برگزار و هر روز مطالب جدیدی که متناسب با زمان در اختیار توسط مدیران طراحی شده برایشان ایمیل خواهد شد. خلاصه ی هر درس نیز به صورت پیامکی چندخطی برایشان ارسال میگردد. همچنین تمامی فرمهایی مورد استفاده در فرآیند مدیریت عملکرد توسط کارشناسان بین المللی طراحی شده و در داخل ترجمه و متناسب سازی شده نیز متناسب با مباحث مطروحه برای شرکت کنندگان ارسال خواهد گردید. به منظور تقویت تبحر، کارهای عملی نیز در دوره گنجانده شده که توسط مدرس دوره مورد بررسی قرار گرفته و بازخوردهای اصلاحی برای تک تک شرکت کنندگان ارسال خواهد گردید. همچنین شرکت کنندگان امکان خواهند داشت تا سؤالات موردی خود را در خصوص مباحث دوره از طریق ایمیل بپرسند و راهکار مناسب برای مشکلات عملی خود پیدا کنند.در پایان دوره با توجه به فعالیت های عملی انجام شده گواهینامه دوزبانه طی دوره توسط شرکت مشاوره منابع انسانی رایان راهبرد چابک به همراه بارکد پیگیری صادر شده که به منظور تایید صحت، قابل مشاهده در وب سایت نیز می باشد صادر می شود»

گفتنی است ،علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با ایمیل [email protected] مکاتبه نموده و یا با شماره تلفن 44667408 تماس برقرار نمایند. 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رایان راهبرد چابک

رسالت رایان راهبرد چابک که در سال 1388 راه اندازی شده است و عضو انجمن مشاوران مدیریت ایران است، ارتقای دانش حرفه ای و کاربردی منابع انسانی در شرکت های ایرانی و بین المللی مستقر در ایران از طریق مشاوره، آموزش و انجام تحقیقات و ارائه گزارشات است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.isurvey.ir/
سایت رایان راهبرد چابک
منتشر شده در سرویس های:

کار و استخدام | علم و آموزش