اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139311123360165

براساس تحقیقات مرسر و با الگوبرداری از نمونه های موفق دنیا

برگزاری دوره سازماندهی و طراحی ساختار منابع انسانی در سازمان های پیشرو دنیا

کد: 139311123360165

https://goo.gl/RfSU67

، تهران , (اخبار رسمی): دوره سازماندهی و طراحی ساختار سازمانی واحد منابع انسانی برای اولین بار در کشور، توسط موسسه رایان راهبرد چابک در روز یکشنبه نوزدهم بهمن ماه برگزار می شود.

سازماندهی و طراحی ساختار منابع انسانی در سازمانهای پیشرو دنیا

منابع انسانی در بسیاری از سازمانها نقش ارائه خدمات را بر عهده گرفته است که شامل حمایت استراتژیک از کسب و کار، طراحی برنامه ها و خدمات مورد نیاز و واکنش می باشد که توسط سه دسته از نقش ها قابل انجام است.

رهبران کسب و کارها به طور فزاینده ای از واحد منابع انسانی انتظار دارند که نقش استراتژیکی در رسیدن سازمان برای اهدافش بازی کنند. بدین ترتیب، تقسیم کارها به صورت سنتی که بخشی به امور آموزش و توسعه، قسمتی به استخدام و واحدی نیز به امور کارگزینی بپردازد و از این قبیل، مدت ها پیش از محوریت خارج شده است. در این راستا منابع انسانی در بسیاری از سازمانها نقش ارائه خدمات را بر عهده گرفته است که شامل حمایت استراتژیک از کسب و کار، طراحی برنامه ها و خدمات مورد نیاز و واکنش می باشد که توسط سه دسته از نقشها قابل انجام است.

به گفته مراد احمدی پور، مدیرعامل  موسسه رایان راهبرد چابک و مشاور منابع انسانی، بر اساس نتایج حاصل از تحقیقات جدید، این مدل نیز کفایت نکرده و متخصصان منابع انسانی، سازماندهی واحد متبوع خود را بر مدل حلقوی منابع انسانی نزدیک کرده اند.

 احمدی پور اعلام کرد: دوره سازماندهی و طراحی ساختار سازمانی واحد منابع انسانی (HR) که اولین بار در کشور و توسط موسسه رایان راهبرد چابک برگزار می شود، بر اساس گزارش شرکتهای بین المللی از وضعیت و تحولات واحدهای منابع انسانی علی الخصوص گروه مشاوره ای مرسر (Mercer) تنظیم شده و به دنبال تسلط فعالان این عرصه بر این مفاهیم از طریق ارائه محتوا و سرفصلهای ذیل است. شایان ذکر است که دوره مزبور به صورت نیم روز طراحی شده که در صورت رزرو قابل اجرای اختصاصی برای شرکت های متقاضی نیز می باشد.

محتوا و سرفصلهای اصلی این دوره:

  • ضعفهای مدل ارائه خدمات منابع انسانی
  • ویژگی های نسل بعدی منابع انسانی
  • مرکز ارائه خدمات مشترک منابع انسانی
  • مسئولیتهای مرکز خدمات مشترک
  • مدل حلقه ای ارائه خدمت در منابع انسانی
  • نقشهای جدید
  • نقش مدیران عملیاتی در منابع انسانی
  • تحول و نقشه راه
  • روش اجرا

لازم به ذکر است، علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند  با ایمیل [email protected] مکاتبه  و یا با شماره تلفن 44667408 تماس برقرار نمایند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رایان راهبرد چابک

رسالت رایان راهبرد چابک که در سال 1388 راه اندازی شده است و عضو انجمن مشاوران مدیریت ایران است، ارتقای دانش حرفه ای و کاربردی منابع انسانی در شرکت های ایرانی و بین المللی مستقر در ایران از طریق مشاوره، آموزش و انجام تحقیقات و ارائه گزارشات است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]