اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139311053180194

با مشارکت مرکز معماری ایران و سازمان نظام مهندسی استان تهران

همایش دومین دوره مسابقه دانشجوی معمار برتر سال 93 برگزار می شود

کد: 139311053180194

https://goo.gl/2egv2T

، تهران , (اخبار رسمی): مرکز معماری ایران با همکاری سازمان نظام مهندسی استان تهران، همایش تجلیل از برگزیدگان دومین دوره مسابقه دانشجوی معمار برتر سال 93 را نهم بهمن ماه سال جاری در محل تالار همایش های فرهنگ و هنر برگزار می کند.

پوستر همایش

مراسم تقدیر از رتبه های برتر معماری و اهدای جوایز به همراه نمایشگاه آثار برگزیدگان مسابقه در تاریخ 9 بهمن ماه در محل تالار همایش های فرهنگ و هنر برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز معماری ایران، اولین دوره این مسابقه در سال 1392با موضوع ساماندهی بام برگزار گردید و با استقبال خوب دانشجویان معماری سراسر کشور روبه رو شد. برهمین اساس، مرکز معماری ایران اقدام به برگزاری سالانه مسابقه دانشجوی معماری کرده است. شهریور ماه امسال پس از رونمایی از موضوع مسابقه، شورای راهبردی در جلسه ای ضوابط و مقررات مسابقه را در مهرماه تشریح نمودند. در برنامه زمانی اعلامی ازسوی مرکز معماری ایران، شرکت کنندگان از 17 آبان ماه 93 در سایت مرکز معماری ایران اقدام به ثبت نام و مشاهده ضوابط نمودند و در ادامه آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند. 

دبیرخانه برگزاری همایش تجلیل از برگزیدگان دومین دوره مسابقه دانشجوی معمار برتر سال 93در خصوص جزئیات برگزاری این همایش اعلام کرد:: «پیرو دریافت آثار مسابقه دانشجو معمار برتر سال 93 تا پایان روز دهم دی ماه سال جاری و پس از آن برگزاری جلسه هیات داوران جهت داوری آثار در روز 27 دی ماه،  مراسم تقدیر از رتبه های برتر و اهدای جوایز به همراه نمایشگاه آثار برگزیدگان مسابقه در تاریخ 9 بهمن ماه در محل تالار همایش های فرهنگ و هنر برگزار خواهد شد.»

لازم به ذکر است، شرکت در سمینار و بازدید از نمایشگاه آثار برای دانشجویان بصورت رایگان می باشد و علاقه مندان می توانند جهت رزرو به سایت مرکز معماری ایران به آدرس www.iacenter.ir مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن های 88731444 و 3644 8873 تماس حاصل نمایند.

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز معماری ایران

مرکز معماری ایران ‎از بدو تاسیس، وظیفه‌ خود دانسته است ‏که بتواند همگام با جامعه متخصص در حوزه های آکادمیک، مدیریت ‏و اجرا گوشه‌ای از این خلاء بزرگ را جبران نماید و با در نظر داشتن ‏اهدافش در مسیر آبادی و پیشرفت گام هایی بردارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.iacenter.ir/
سایت مرکز معماری ایران
رویدادمرتبط:

| برگزاری همایش دومین دوره مسابقه دانشجوی معمار برتر سال 93