اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139311113350194

مراسم تجلیل از رتبه های برتر مسابقه دانشجوی معمار برتر سال 93 برگزار شد

کد: 139311113350194

https://goo.gl/huQ4oR

، تهران , (اخبار رسمی): همایش دومین دوره مسابقه دانشجوی معمار برتر سال 93 به همت مرکز معماری ایران و با حمایت سازمان نظام مهندسی استان تهران در عصر پنجشنبه 9 بهمن ماه 93 در تالار همایش های فرهنگ و هنر تهران برگزار شد.

همایش اصلاح نما و مراسم تجلیل از رتبه های برتر مسابقه دانشجو معمار برتر سال 93

به گزارش روابط عمومی مرکز معماری ایران، این همایش با حضور برخی از اساتید و چهره های مطرح معماری ایران از جمله معمار و منتقد نامدار دکتر کامران افشار نادری ، دکتر فرهام مقدم راد نماینده سازمان نظام مهندسی و  بهرام کلانتری، رضا مفاخر، حبیبه مجد آبادی و رضا نجفیان برگزار شد.

در ابتدا، سید مجتبی فاطمی مدیر عامل مرکز معماری ایران از همه  کسانی که وی را در این امر خطیر و علمی یاری کردند اظهار تشکر کرد سپس تریبون به فرهام مقدم راد نماینده سازمان نظام مهندسی سپرده شد .مقدم راد ضمن اظهار امیدواری نسبت به آینده معماری ایران گفت: سازمان نظام مهندسی آمادگی هرگونه حمایت از حرکت های خودجوش معماری را دارد.

وی با اظهار تاسف از اینکه طوفان سال گذشته تهران37 نفر کشته داشت و علت بسیاری از این مرگ ها عدم اجرای صحیح نماها و پرتاب بسیاری ازمصالح خارجی ساختمان بوده است، علت این حوادث تلخ را طراحی نادرست نما به دست افراد فاقد صلاحیت طراحی عنوان کرد. 

در ادامه همایش، کامران افشار نادری سخنرانی خود را با ذکر این موضوع که مساله نما یک مساله جدی و غیر مستقل از سایر اجزای ساختمان است آغاز کرد. وی ادامه داد: از اهداف برگزاری این همایش که به همت مرکز معماری ایران برگزار شد احتراز از کلیشه در طراحی نما بوده و سعی بر آن شده که شرکت کنندگان از تفکر خود در کارهایشان بهره ببرند و در عین ایده پردازی به واقعی بودن موضوع توجه کنند و با مهارت و توجه شان به محیط، کارهایشان را ارائه دهند.به اعتقاد وی، آن چیزی که باعث پیشرفت معماری یک شهر است آرشیتکت های متخصص در کار هستند نه کانسپت ها. 

مرکز معماری ایران از تمام کسانی که در مسابقه شرکت کرده بودند با الواح و جوایز قدردانی نموده و در نهایت اسامی نفرات برتر مسابقه به شرح زیر اعلام و طرح آن ها به نمایش گذاشته شد.

  •  رتبه اول: فرشته اسد زاده و یگانه قزل لو

جایزه 5 میلیون تومان وجه نقد +2.5 میلیون ریال شارژ کارت اعتباری باشگاه مرکز معماری ایران

  • رتبه دوم: سمیرا شکوهی

جایزه 2 میلیون تومان وجه نقد +2.5 میلیون ریال شارژ کارت اعتباری باشگاه مرکز معماری ایران

  • رتبه سوم: محمد اشکبار صفت

جایزه 1 میلیون تومان وجه نقد +2.5 میلیون ریال شارژ کارت اعتباری باشگاه مرکز معماری ایران

گفتنی است، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مسابقه دانشجو معمار برتر 93 می توانند به سایت مرکز معماری ایران به آدرس www.iacenter.ir مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز معماری ایران

مرکز معماری ایران ‎از بدو تاسیس، وظیفه‌ خود دانسته است ‏که بتواند همگام با جامعه متخصص در حوزه های آکادمیک، مدیریت ‏و اجرا گوشه‌ای از این خلاء بزرگ را جبران نماید و با در نظر داشتن ‏اهدافش در مسیر آبادی و پیشرفت گام هایی بردارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.iacenter.ir/
سایت مرکز معماری ایران