دعوت به ثبت‌نام در سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران

کد: 139311063210196

https://goo.gl/4VN4hu

، تهران , (اخبار رسمی): دبیرخانه سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، مهلت ثبت نام شرکت های سازنده تجهیزات و تولیدکنندگان مواد آزمایشگاهی در داخل کشور برای حضور در این نمایشگاه را تا 30 بهمن ماه سال جاری اعلام کرد.

نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران

بر همین اساس، شرکت‌های سازنده تجهیزات و تولیدکنندگان مواد آزمایشگاهی در داخل کشور می‌توانند به منظور ثبت ‌نام در سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران تا تاریخ 30بهمن ماه سال جاری به نشانی www.iranlabexpo.ir مراجعه کنند یا با دبیرخانه نمایشگاه با شماره 88965783-021 تماس حاصل نمایند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با توجه به برگزاری موفقیت‌آمیز دو دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری «سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران» را در اردیبهشت ماه سال 1394 برگزار می کند.

نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران در ده بخش موضوعی نفت و پتروشیمی، برق- الکترونیک -نرم افزار، عمران و ساختمان، مکانیک، شیمی و متالوژی، کشاورزی و محیط زیست، فیزیک پایه، تجهیزات عمومی آزمایشگاهی، مواد آزمایشگاهی، مهندسی پزشکی و زیست مواد، تجهیزات و ماشین آلات در حوزه فناوری‌های راهبردی برگزار خواهد شد.
بنا بر این گزارش، هدف از برگزاری این نمایشگاه حمایت از اشتغال پایدار در شرکت‌های دانش‌بنیان؛ توسعه فناوری از طریق ایجاد کشش بازار برای توانمندسازی شرکت‌های سازنده از طریق حمایت از خرید تجهیزات، ترغیب دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی به استفاده از محصول ایرانی، کاهش وابستگی آزمایشگاه‌های داخلی به تجهیزات و مواد مصرفی وارداتی، کمک به شکل‌گیری بازار بزرگ و پایدار داخلی برای تجهیزات و مواد مصرفی آزمایشگاهی ساخت ایران است.
همچنین، تسهیل در تبادل فناوری و هم‌افزایی میان سازندگان تجهیزات و مواد مصرفی آزمایشگاهی، ایجاد ارتباط مستقیم خریداران اصلی و اعضای هیات علمی با شرکت‌های سازنده تجهیزات آزمایشگاهی، تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان در پاسخگویی به نیازهای کشور، ظرفیت‌سازی برای صادرات محصولات دانش بنیان، شناسایی شرکت های توانمند در کشور در زمینه تولید مواد و ساخت تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته و حمایت از آنها، معرفی توانمندی های کشور در زمینه تولید مواد و ساخت تجهیزات آزمایشگاهی در کشور و تبدیل شدن به قطب تولید تجهیزات آزمایشگاهی در منطقه، حمایت از عرضه تولیدات استاندارد، بهبود کیفیت تولیدات داخلی، به روزرسانی مشخصات و ارتقای کمی و کیفی خدمات پس از فروش از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان تولید کننده تجهیزات و مواد مصرفی آزمایشگاهی در کشور، از دیگر اهداف این نمایشگاه محسوب می شود.
حضور قطعی ثبت نام کنندگان در نمایشگاه پس از تایید فنی محصولات شرکت‌ها و محرزشدن نقش آنان در بومی سازی و دستیابی به فناوری ساخت و یا تولید محصولات خواهد بود.
سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، اردیبهشت ماه سال 1394 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همانند دوره های قبل این نمایشگاه از خریداران واجد شرایط حمایت های ویژه ای به عمل خواهد آورد.

لازم به ذکر است، شرکت‌های سازنده تجهیزات و تولیدکنندگان مواد آزمایشگاهی در داخل کشور می‌توانند به منظور ثبت ‌نام در این نمایشگاه تا تاریخ 30بهمن ماه سال جاری به نشانی www.iranlabexpo.ir مراجعه کرده یا با دبیرخانه نمایشگاه با شماره 88965783-021 تماس حاصل نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دبیرخانه دائمی نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران

با توجه به افزایش چشمگیر تولید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی در کشور، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری «نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران» را با هدف معرفی توانمندی‌های کشور در این زمینه، فراهم‌سازی بستری برای بازارسازی، حمایت از ایجاد زیرساخت های توسعه فناوری در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور و همچنین جذب حمایت‌های دولتی به سمت تولیدات داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان، برگزار می‌نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.iranlabexpo.ir/
سایت نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران
رویدادمرتبط:

| پایان مهلت ثبت نام در سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران