بیش از 350 شرکت فناور در پنجمین نمایشگاه ساخت ایران شرکت می‌کنند

کد: 13960203246850196

https://goo.gl/VnWD0j

، تهران , (اخبار رسمی): پنجمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران با حضور 350 شرکت فناور فعال حوزه ساخت تجهیزات آزمایشگاهی، از 4 تا 7 اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود.

حضور بیش از 350 شرکت فناور در پنجمین نمایشگاه ساخت ایران

پنجمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران با میزبانی بیش از 350 شرکت فناور فعال حوزه ساخت تجهیزات، مواد و ارائه خدمات آزمایشگاهی، چهارم تا هفتم اردیبهشت ماه سال جاری، برگزار می‌شود.

در چهار دوره گذشته این نمایشگاه بیش از 320 میلیارد تومان تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران به مراکز علمی و پژوهشی کشور فروخته شده است.
این نمایشگاه در 13 بخش تخصصی نفت و پتروشیمی، برق، الکترونیک و نرم‌افزار، عمران و ساختمان، مکانیک، شیمی و متالوژی، کشاورزی و محیط‌زیست، فیزیک پایه، تجهیزات عمومی آزمایشگاهی، مواد آزمایشگاهی، مهندسی پزشکی و زیست مواد، تجهیزات تست و آزمون صنعتی و خدمات کالیبراسیون برگزار می‌شود.
هم‌چنین برگزاری هشت کارگاه آموزشی تخصصی طی چهار روز و به منظور ارتقای دانش تخصصی فعالان حوزه آزمایشگاهی پیش‌بینی شده است که ثبت‌ نام این کارگاه‌های آموزشی که تا ششم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند تازه‌ترین اطلاعات و جزییات این نمایشگاه را در نشانی اینترنتی iranlabexpo.ir مشاهده کنند.
پنجمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران 4 تا 7 اردیبهشت ماه در نمایشگاه بین‌المللی سالن خلیج فارس از ساعت 10 تا 18 میزبان بازدیدکنندگان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دبیرخانه دائمی نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران

با توجه به افزایش چشمگیر تولید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی در کشور، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری «نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران» را با هدف معرفی توانمندی‌های کشور در این زمینه، فراهم‌سازی بستری برای بازارسازی، حمایت از ایجاد زیرساخت های توسعه فناوری در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور و همچنین جذب حمایت‌های دولتی به سمت تولیدات داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان، برگزار می‌نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]