اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139311293850276

برگزاری جشنواره مک با عنوان سالینو

«مک پاستا» تا پایان اسفند امسال به ده نفر سفر ایتالیا جایزه می دهد

کد: 139311293850276

https://goo.gl/FoFnMp

، تهران , (اخبار رسمی): «مک پاستا»، از بزرگترین تولیدکنندگان ماکارونی و پاستای کشور، به مناسبت نزدیک شدن به ایام نوروز 94، جشنواره ای با عنوان «سالینو» برای خریداران محصولات خود برگزار کرده و به ده نفر از شرکت کنندگان در این جشنواره 10 سفر به ایتالیا جایزه خواهد داد که مهلت شرکت در این جشنواره 25 اسفند ماه 93 اعلام شده است.

جشنواره سالینو مک پاستا با جایزه سفر به ایتالیا

مشتریان محصولات «مک» برای شرکت در این جشنواره تنها کافی است شماره سریالی که روی هر بسته قرار دارد را با استفاده از تلفن همراه به پایانه پیامکی 3000221 ارسال کنند تا شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنند.

این جشنواره از 24 بهمن ماه امسال آغاز شده و دلیل برگزاری آن یادآوری اهمیت اصالت غذای ایتالیایی با توجه به ذایقه ایرانی اعلام شده است. در این جشنواره که با توجه با استقبال شرکت کنندگان قرار است تا پایان 25 اسفند ماه ادامه پیدا کند، قرار است به ده نفر از کسانی که بیشرین امتیاز را کسب کنند 10 سفر به کشور ایتالیا هدیه داده شود .

مشتریان محصولات «مک» برای شرکت در این جشنواره تنها کافی است شماره سریالی که روی هر بسته قرار دارد را با استفاده از تلفن همراه به پایانه پیامکی 3000221 ارسال کنند تا شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنند.

لازم به ذکر است کسانی که قصد دارند از سریال‌های ثبت شده خود در جشنواره سالینوی «مک پاستا» مطلع شوند نیز می توانند  به میکروسایت جشنواره سالینو مک پاستا به آدرس http://salino.makpasta.com/ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماکارونی مک

گروه تولیدی مواد غذایی خوشنام با برند تجاری مک، با بیش از 40 سال تجربه در کنار کارخانجات آرد ارس مهر تبریز، آرد تک کرج، آرد تبریز کار و آذین کارتن ارومیه درحال حاضر با ظرفیت تولید روزانه 150 تن انواع ماکارونی با کیفیت جهانی که صادرات این محصول موید ادعای جهانی بودن در کنار استقبال مصرف کنندگان داخلی و قرار گرفتن در رتبه بالا در بازار ماکارونی کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://salino.makpasta.com/
سایت مک پاستا و شرکت در قرعه کشی سالینو
رویدادمرتبط:

| پایان مهلت شرکت در جشنواره سالینو «مک پاستا»