اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394120453440276

در هشتمین جشنواره وب و موبایل، مک پاستا بهترین سایت صنایع غذایی ایران شد

کد: 1394120453440276

http://j.mp/1mUw3kd

، تهران , (اخبار رسمی): در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران که روز گذشته در کتابخانه ملی برگزار شد، سایت مک پاستا در گروه صنایع غذایی در میان 5 وب‌سایت منتخب داوران، موفق به کسب رتبه برتر شد.

درجشنواره وب و موبایل ایران 94 رتبه بهترین سایت صنایع غذایی به مک پاستا رسید.

مک پاستا وب‌سایتی فعال در زمینه معرفی محصولات پاستا و اسپاگتی است که خدمات آن مطابق با اهداف بازاریابى و تبلیغات محصولات مک براى موبایل و وب بازطراحى شده است؛ البته بخشی از برنامه‌های بازاریابى دیجیتال مک در سال 93 نیز بوده است. به همین منظور و در راستاى استراتژى برندینگ مک و متناسب با مخاطب‌شناسى مصرف‌کنندگان نهایى به‌طور پیوسته و هدفمند به تولید محتواى غنى و ناب پرداخته که در نهایت بازخورد مثبتى در رسانه‌های اجتماعى مک داشته است. همچنین در گوگل صفحات نخست به کلیدواژه‌های اصلى این برند اختصاص دارد.

افزایش آگاهى از برند و ارتباط مؤثر با مشتریان از نتایج سال 93 در رسانه‌های اجتماعى مک به شمار می‌رود. همچنین از بخش‌های پرطرفدار این سایت می‌توان به بخش مجله پاستا اشاره کرد که در آن به انواع روش‌های پخت پاستا و اسپاگتی، آشنایی با سرآشپزهای بین‌المللی، دور دنیا با پاستا و ... اشاره دارد.

گفتنی است که در هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران که روز سه‌شنبه 3 اسفندماه در سالن همایش کتابخانه ملی برگزار شد، 15 هزار وب‌سایت و 3 هزار و 500 اپلیکیشن موبایل در 4 گروه وب و 13 گروه موبایل به رقابت پرداختند که پس از انتخاب و رای مردمی، و‌ب‌سایت مک‌پاستا موفق به کسب رتبه برتر در بخش صنایع غذایی از نگاه داوران شد.

گفتنی است، طراحی و پشتیبانی وبسایت مک‌پاستا توسط آژانس فول‌سرویس بادکوبه انجام شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جشنواره وب امسال می‌توانند به سایت www.iwmf.ir و برای بازدید از سایت مک‌پاستا متعلق به شرکت تولید مواد غذایی خوشنام به آدرس www.makpasta.com مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماکارونی مک

گروه تولیدی مواد غذایی خوشنام با برند تجاری مک، با بیش از 40 سال تجربه در کنار کارخانجات آرد ارس مهر تبریز، آرد تک کرج، آرد تبریز کار و آذین کارتن ارومیه درحال حاضر با ظرفیت تولید روزانه 150 تن انواع ماکارونی با کیفیت جهانی که صادرات این محصول موید ادعای جهانی بودن در کنار استقبال مصرف کنندگان داخلی و قرار گرفتن در رتبه بالا در بازار ماکارونی کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]