اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395032056920276

توجه به مسئولتهای اجتماعی، منجر به نتایج مثبت شد

هنرمندان فوتبالیست درمسابقات جهانی مسکو افتخار آفریدند

کد: 1395032056920276

https://goo.gl/PVb9ud

، تهران , (اخبار رسمی): تیم فوتبال هنرمندان درنیمه نخست خرداد ماه امسال با همراهی مدیران «ماکارونی مک» ، این بار راهی مسابقات جهانی روسیه شد و افتخاری دیگر برای ایران زمین کسب کرد

در آوردگاه جهانی مسکو هنرمندان فوتبالیست افتخار آفریدند.

ماکارونی مک نیز که قبلا با حمایت ازبرخی رویدادهای علمی ،هنری ،خیریه و مسابقات بین المللی و داخلی گوناگون در این زمینه پیشگام بوده ، اشاعه این نوع نگاه و توجه به دو موضوع مهم هنر و ورزش، را در پیشبرد مسئولیتهای اجتماعی خویش،در سالهای اخیر مدنظر قرارداده است .

ماکارونی مک پیش ازاین نیز با حمایت ازبرخی رویدادهای علمی ،هنری ،خیریه  و مسابقات بین المللی و داخلی گوناگون در رشته های اسکی اسنوبرد ، فوتبال، اتومبیلرانی و سوارکاری در این زمینه پیشگام بوده ، اشاعه این نوع نگاه و توجه به دو موضوع مهم هنر و ورزش را در پیشبرد مسئولیت های اجتماعی خویش، در سال های اخیر مدنظر قرارداده است .

شایان ذکر است تیم فوتبال هنرمندان در این دوره بازی ها با شکست تیم های اسلواکی ، آرژانتین و تساوی مقابل قزاقستان به دور نیمه نهایی صعود کرد و با شکست روسیه میزبان با درخشش ابراهیم میرزاپور گام به فینال نهاد و در پایان با برد دو بر یک مقابل آلمان به مقام قهرمانی نائل شد.

هنر و ورزش در عمده مواقع موجی از زیبایی، حرکت و پویایی را برای هر جامعه ای به ارمغان می آورد که شادابی برگرفته از آن نویدبخش روزهای روشن تر است. نقشی که این دو عنصر در کنار هم ایفا می کنند در فراگیر شدن ارزش های پهلوانی، فتوت و خردورزی جمعی و فردی تاثیر بسزائی دارد.

گفتنی است جشنواره «آرت موزیک» نیز درحاشیه مسابقات فوتبال هنرمندان درمسکو با حضور هنرمندانی از 19 کشور از جمله ایران برگزار شد که شرکت کنندگان ایرانی توانستند در بخش موسیقی بومی مقام نخست و در ارائه کار تلفیقی جایگاه سوم را کسب کنند. این گروه ترکیبی همچنین در قسمت ارائه کار تلفیقی پس از آلمان و اسلوواکی در جایگاه سوم جشنواره موسیقی قرار گرفت.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماکارونی مک

گروه تولیدی مواد غذایی خوشنام با برند تجاری مک، با بیش از 40 سال تجربه در کنار کارخانجات آرد ارس مهر تبریز، آرد تک کرج، آرد تبریز کار و آذین کارتن ارومیه درحال حاضر با ظرفیت تولید روزانه 150 تن انواع ماکارونی با کیفیت جهانی که صادرات این محصول موید ادعای جهانی بودن در کنار استقبال مصرف کنندگان داخلی و قرار گرفتن در رتبه بالا در بازار ماکارونی کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش