پانزده کارگاه تخصصی دستگاهی در حاشیه نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی برگزار می‌شود

کد: 139401254920196

http://bit.ly/1CUvYh6

، تهران , (اخبار رسمی): دبیر سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران خبر داد: به منظور ارتقاء میزان آگاهی و دانش کارشناسان آزمایشگاه‌ها و همچنین محققین علاقه‌مند به علوم آزمایشگاهی، کارگاه‌های آموزشی دستگاهی متعددی مانند TEM، SPM، SEM، GC،HPLC، XRD، FTIR ، UV-VIS و ... در حاشیه نمایشگاه برگزار می‌شود.

برگزاری 15 کارگاه تخصصی دستگاهی همزمان با سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران

معرفی انواع میکروسکوپ‌های SPM, TEM و SEM، آشنایی با انواع روش‌های کروماتوگافی GC، HPLC وGC-MS، آشنایی با دستگاه پراش‌سنج اشعه ایکس(XRD)،اصول و کاربرد طیف سنجی SAXS و الکتروریسی، آشنایی با روش‌های آنالیز حرارتی و سطحی، طیف‌سنجی UV-VIS و FTIR و... از جمله عناوینی است که در این کارگاه‌ها تدریس می‌شود

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رضا اسدی‌فرد، دبیر سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، درباره برگزاری کارگاه‌های آموزشی در این نمایشگاه اظهار داشت: به منظور ارتقاء میزان آگاهی و دانش کارشناسان آزمایشگاه‌ها و همچنین محققین علاقه‌مند به علوم آزمایشگاهی، کارگاه‌های آموزشی متعددی در محل سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران از چهارم تا هفتم اردیبهشت ماه 94 برگزار می‌شود.

به گفته وی معرفی انواع میکروسکوپ‌های SPM, TEM و SEM، آشنایی با انواع روش‌های کروماتوگافی GC، HPLC وGC-MS، آشنایی با دستگاه پراش‌سنج اشعه ایکس (XRD) و اصول و کاربرد طیف سنجی SAXS، آشنایی با روش‌های آنالیز حرارتی و سطحی، اصول و کاربرد الکتروریسی و آشنایی با اصول و کاربرد طیف‌سنجی UV-VIS و FTIR از جمله عناوینی است که در این کارگاه‌ها تدریس می‌شود.

اسدی فرد همچنین عنوان کرد: کارشناسان عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی می‌توانند با استفاده از اعتبار حمایت آموزشی سال 94 خود، به صورت رایگان در این کارگاه‌ها ثبت‌نام کنند. همچنین برای دانشجویان و یک نفر از هر شرکت حاضر در نمایشگاه، 20 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

علاقمندان برای ثبت نام در کارگاه ها و مشاهده جزئیات می‌توانند به سایت معاونت علمی به آدرس isti.ir یا به وبسایت نمایشگاه به آدرس www.iranlabexpo.ir مراجعه کنند.

سومین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران از 4 تا 7 اردیبهشت ماه 1394 به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سالن شماره 40 و سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دبیرخانه دائمی نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران

با توجه به افزایش چشمگیر تولید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی در کشور، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری «نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران» را با هدف معرفی توانمندی‌های کشور در این زمینه، فراهم‌سازی بستری برای بازارسازی، حمایت از ایجاد زیرساخت های توسعه فناوری در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور و همچنین جذب حمایت‌های دولتی به سمت تولیدات داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان، برگزار می‌نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینکهای مرتبط:
http://isti.ir
معاونت علمی ریاست جمهوری
http://iranlabexpo.ir
آدرس وبسایت سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش

رویدادمرتبط های:

| شروع سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران | پایان سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران