اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139402145090350

فراخوان همکاری برای توسعه محتوای بستر آموزش الکترونیکی

کد: 139402145090350

https://goo.gl/EcA3g3

، تهران , (اخبار رسمی): گروه پژوهشی صنعتی آریانا از سازمان‌ها و موسسات فعال در حوزه آموزش و تولید محتوای کاربردی در حوزه های مختلف برای همکاری در توسعه محتوای بستر آموزش الکترونیکی خود بر روی موبایل، تبلت و وب دعوت به عمل می آورد.

فراخوان دعوت به همکاری در تولید و نشر محتوای آموزشی

گروه آریانا در نظر دارد با شناسایی و همکاری سازمان های فعال در تولید محتوای آموزشی با کیفیت و بومی، دوره های آموزشی هم‏آموز را در حوزه های مختلف توسعه دهد

به گزارش روابط عمومی گروه پژوهشی صنعتی آریانا، این مجموعه با بیش از 15 سال تجربه آموزشی در حوزه های مختلف، ضمن بهره مندی از تجارب موجود و بکارگیری تکنولوژی روز اقدام به طراحی و توسعه بستر آموزش الکترونیکی بر روی موبایل، تبلت و وب کرده است.

این پلتفرم با توجه به متدهای آموزش الکترونیکی و اصول طراحی نرم افزار، قابلیت های متعددی در حوزه آموزش محتوای کاربردی در اختیار فراگیران قرار می دهد.

گروه آریانا در نظر دارد با شناسایی و همکاری سازمان های فعال در تولید محتوای آموزشی با کیفیت و بومی، دوره های آموزشی هم‏‌آموز را در حوزه های مختلف توسعه دهد.

لذا از سازمان‌ها و موسسات فعال در حوزه آموزش و تولید محتوای کاربردی در موضوعات گوناگون و علاقمند به همکاری در انتشار محتوای آموزشی و کاربردی خود از طریق بستر حاضر، به عنوان بستر جامع آموزشی در حوزه های مختلف، دعوت برای همکاری به عمل می آورد.

علاقه مندان میتوانند جهت همکاری خلاصه ای از رزومه شرکت خود به همراه محتواهای تولید شده و توضیحات تکمیلی به آدرس الکترونیکی [email protected] ارسال فرمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه پژوهشی صنعتی آریانا

گروه پژوهشی صنعتی آریانا در زمینه آموزش، مشاوره و نشر در حوزه های مدیریت، کسب‌وکار و مهارت های فردی حرفه‌ای فعالیت دارد. شرکت مشاوره مدیریت آریانا، انتشارات آریاناقلم، موسسه مدیریت پروژه آریانا، موسسه آموزش عالی آزاد سریرا، شرکت داده‌گستر پاراتک، آموزش آنلاین هم‌آموز و موسسه فنی مهندسی آریانا از جمله زیرمجموعه‌های گروه آریانا هستند. آریانا در طی سال‌های فعالیت خود سابقه همکاری با تعداد زیادی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها و سازمان‌های کشور را در قالب آموزش و مشاوره دارد. http://aryanagroup.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.aryanagroup.com/
وب سایت گروه پژوهشی صنعتی آریانا