اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395030556250350

باحمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و از ابتدای خرداد 95 صورت گرفت

راه اندازی سامانه آموزش الکترونیکی طرح ملی مهربانو توسط گروه آریانا

کد: 1395030556250350

http://j.mp/1stZTPS

، تهران , (اخبار رسمی): سامانه آموزش الکترونیکی طرح مهربانو (آموزش مجازی آفتاب) در ابتدای خرداد 95 رسما به همراه ده ها ساعت دوره الکترونیکی توسط مرکز آموزش مجازی گروه آریانا راه اندازی شد.

راه اندازی سامانه آموزش الکترونیکی طرح ملی مهربانو توسط گروه آریانا

سیستم آموزش الکترونیکی هم آموز کاملا بومی طراحی و توسعه داده شده است و در یک سالی که از زمان رونمایی آن می گذرد توانسته نظرات مثبت سازمان های بزرگ و کوچک را به خود جلب کند و در طرح های آموزشی مختلفی مشارکت نماید.

سامانه آموزش الکترونیکی طرح مهربانو (آموزش مجازی آفتاب) در ابتدای خرداد 95 رسما به همراه ده ها ساعت دوره الکترونیکی توسط مرکز آموزش مجازی گروه آریانا راه اندازی شد. لازم به ذکر است سیستم آموزش الکترونیکی هم آموز کاملا بومی طراحی و توسعه داده شده است و در یک سالی که از زمان رونمایی آن می گذرد توانسته نظرات مثبت سازمان های بزرگ و کوچک را به خود جلب کند و در طرح های آموزشی مختلفی مشارکت کند. علاوه بر این، مرکز آموزش مجازی گروه آریانا تا کنون موفق به تولید بیش از 500 ساعت دوره الکترونیکی با کیفیت و کاربردی شده است که در اختیار متقاضیان سامانه سفارشی خود قرار می دهد.

طرح ملی مهربانو با حمایت شبکه ملی فرهنگ مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به توانمندسازی شهروندان در حوزه های مهارتی ، اقتصادی و کارآفرینی می پردازد و سعی دارد با گسترش حضور در فضای مجازی نقش فعالی در تولید محتوای اقتصادی ارزشمند در کشور داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه پژوهشی صنعتی آریانا

گروه پژوهشی صنعتی آریانا در زمینه آموزش، مشاوره و نشر در حوزه های مدیریت، کسب‌وکار و مهارت های فردی حرفه‌ای فعالیت دارد. شرکت مشاوره مدیریت آریانا، انتشارات آریاناقلم، موسسه مدیریت پروژه آریانا، موسسه آموزش عالی آزاد سریرا، شرکت داده‌گستر پاراتک، آموزش آنلاین هم‌آموز و موسسه فنی مهندسی آریانا از جمله زیرمجموعه‌های گروه آریانا هستند. آریانا در طی سال‌های فعالیت خود سابقه همکاری با تعداد زیادی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها و سازمان‌های کشور را در قالب آموزش و مشاوره دارد. http://aryanagroup.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کارآفرینی و استارتاپ | علم و آموزش