اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139403235500482

کمپین چشمان مهربان بستری مناسب برای کمک به کودکان کم‌بضاعت

کد: 139403235500482

https://goo.gl/4bkUPz

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی «دیدیار» با همکاری وبسایت «دونیت» کمپین چشمان مهربان را با هدف تهیه و توزیع عینک میان افراد مستمند، سالخوردگان و کودکان بی‌سرپرست گسترش داد.

کمپین چشمان مهربان بستری مناسب برای کمک به کودکان کم‌بضاعت

متاسفانه بودجه لازم برای تامین عینک به خصوص عدسی‌هایی با شماره بالا موجود نیست و تعداد زیادی از نیازمندان و بیماران در صف انتظار هستند

به گزارش روابط عمومی شرکت "دیدیار"،این فروشگاه اینترنتی فعال در زمینه فروش آنلاین عینک های طبی و آفتابی، از 3 ماه پیش تصمیم به ایجاد یک کمپین خیریه به نام "چشمان مهربان" با رسالت تهیه و توزیع عینک و عدسی رایگان برای افراد نیازمند به ویژه کودکان بی سرپرست گرفته است.

ندا رستمی مدیر وبسایت دیدیار با بیان اینکه ایرانی‌ها در انجام کارهای خیر و کمک به دیگران همیشه پیشتاز هستند، اظهار داشت: هر گوشه از دنیا که حادثه‌ای رخ دهد و نیازمندی محتاج کمک باشد، شاهد حضور و حمایت خیرین ایرانی هستیم.

وی ادامه داد: در این سال‌ها شاهد فعالیت‌های خیرخواهانه بسیاری در زمینه‌های مختلف بودیم اما متاسفانه کسی برای سلامت چشم افراد بی بضاعت به خصوص بچه‌ها فکری نکرده است.

رستمی نقطه آغاز کمپین را 3 ماه پیش اعلام و تشریح کرد: جهت تهیه عینک و عدسی به صورت رایگان برای افراد نیازمند، به ویژه کودکان، فروشگاه دیدیار تصمیم به راه اندازی یک کمپین خیریه به اسم چشمان مهربان گرفت.

مدیر وبسایت دیدیار خبر از کمک این کمپین به 50 نفر در سه ماه داد و تصریح کرد: بعضی از این افراد به دو عینک برای دور و نزدیک احتیاج داشتند و تلاش شد تا هر دو عینک براشون فراهم شود. از بین این 50 نفر حدود 20 تا 25 نفر کودکان بین چهار تا 14 سال بودند.

وی با بیان اینکه تقاضاها روز به روز افزایش می‌یابد، گفت: متاسفانه بودجه لازم برای تامین عینک به خصوص عدسی‌هایی با شماره بالا موجود نیست و تعداد زیادی از نیازمندان و بیماران در صف انتظار هستند. لذا تصمیم گرفتیم این کمپین را از طریق وبسایت دونیت ادامه داده و بستری برای کمک همه ایرانی‌ها به این طرح فراهم آوریم. 

رستمی در پایان تضمین کرد:  تمام فریم ها و بخصوص عدسی‌ها از کیفیت استاندارد برخوردار هستند تا این عزیزان با خیال آسوده از عینکشون استفاده کنند.

علاقه مندان می‌توانند جهت شرکت در این امر خداپسندانه از طریق صفحه کمپین به نشانی http://2nate.com/api/kind-eyes اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیدیار

تیم دیدیار با توجه به سابقه‌ کاری خود در بازار عینک و همچنین با توجه به روند رو به رشد استفاده از اینترنت در کشور تصمیم به استفاده از اینترنت جهت دست‌یابی به بازارهای جدید و اطلاع رسانی در بخش سلامت گرفت و به مرجع مد و فروش عینک های آفتابی، طبی و ورزشی تبدیل شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://2nate.com/api/kind-eyes
آدرس صفحه کمپین چشمان مهربان
رویدادمرتبط:

| پایان کمپین چشمان مهربان