اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394051746570482

به مناسبت روز خبرنگار؛

هدیه شرکت دیدیار به خبرنگاران/50 درصد تخفیف ویژه در محصولات

کد: 1394051746570482

https://goo.gl/5LVmcE

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت دیدیار با تبریک روز خبرنگاران به این قشر هدیه ای به ارزش 50٪ از خرید عینک آفتابی و یا عینک طبی به همراه عدسی در نظر گرفته که تا روز دوشنبه 19 مرداد 94 قابل استفاده است.

شرکت کنندگان می‌توانند تا 30 روز محصول خریداری شده را عودت یا تعویض کرده و محصول خود را در سراسر ایران رایگان دریافت کنند

به گزارش روابط عمومی شرکت دیدیار، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت به مناسبت روز خبرنگار تا دوشنبه 19 مرداد ماه در حال برگزاری است.

خبرنگاران در مدت این جشنواره می‌توانند عینک آفتابی و یا عینک طبی به همراه عدسی را از وبسایت این شرکت با 50 درصد تخفیف تهیه کنند.

در این جشنواره شرکت کنندگان می‌توانند تا 30 روز محصول خریداری شده را عودت یا تعویض کرده و محصول خود را در سراسر ایران رایگان دریافت کنند.

همچنین جهت انتخاب بهتر و مناسب‌تر عینک بر اساس فرم صورت خریدار، راهنمای مخصوصی در وبسایت قرار داده شده که خریداران را در تشخیص محصول مناسب بر اساس فرم چهره آن‌ها یاری می‌کند.

اهالی رسانه می‌توانند با مراجعه به وبسایت شرکت دیدیار به نشانی www.didyar.com با استفاده از کد تخفیف: khabar در این جشنواره شرکت کنند.
 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیدیار

تیم دیدیار با توجه به سابقه‌ کاری خود در بازار عینک و همچنین با توجه به روند رو به رشد استفاده از اینترنت در کشور تصمیم به استفاده از اینترنت جهت دست‌یابی به بازارهای جدید و اطلاع رسانی در بخش سلامت گرفت و به مرجع مد و فروش عینک های آفتابی، طبی و ورزشی تبدیل شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]