اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394041525922518

عضو هیات علمی همایش بین المللی نوآوری و تحقیق در هنر و علوم انسانی تشریح کرد؛

لزوم خروج جامعه علمی از چارچوب‌های تئوری/چند بعدی شدن نتیجه گفتمان سازی

کد: 1394041525922518

https://goo.gl/oWBDao

، بوشهر , (اخبار رسمی): مسلمی زاده عضو هیات علمی همایش بین المللی نوآوری و تحقیق در هنر و علوم انسانی تاکید کرد: نتیجه و بازدهی علمی گفتمان سازی، جامعه علمی را از یک بعدی بودن بسوی چند بعدی شدن سوق داده، استادان و صاحبان فن را از چارچوب تئوری خارج می کند و ذهنیت و عرصه وسیع‌تری برای تحقیقات ایجاد می‌کند.

مسوولین و مدیران به عنوان تصمیم گیرندگان و مجریان، مهم ترین نقش را در حمایت از برگزاری و کاربردی سازی همایش های علمی و کارگاه های آموزشی دارند

به گزارش روابط عمومی موسسه دانش بنیان سفیران فرهنگی مبین، محبوبه مسلمی زاده عضو هیات علمی همایش بین المللی نوآوری و تحقیق در هنر و علوم انسانی با بیان اینکه گفتمان سازی اگر مشروط بر تضمین کاربردی ساختن مباحث علمی و منتهی شدن به نتیجه و بازدهی علمی باشد، مسلما در بالاترین درجه اولویت قرار خواهد داشت، گفت: نتیجه و بازدهی علمی گفتمان سازی، جامعه علمی را از یک بعدی بودن بسوی چند بعدی شدن سوق داده، استادان و صاحبان فن را از چارچوب تئوری خارج می کند و ذهنیت و عرصه وسیع تری برای تحقیقات ایجاد می کند.

مسلمی‌زاده ادامه داد: برگزاری همایش‌ها و سمپوزیوم های تخصصی در ایجاد بستری برای تعامل و دانش افزایی و همچنین تبادل اندیشه در راستای شناخت راهکارها و چالش ها و بهکردها و کاستی‌ها و رساندن سطح علوم به استانداردی قابل قبول، تاثیر بسزایی دارد.

وی مدیریت همه جانبه را مهم ترین عامل در موفقیت یک همایش بشمار آورد و تصریح کرد: مسوولین و مدیران به عنوان تصمیم گیرندگان و مجریان، مهم ترین نقش را در حمایت از برگزاری و کاربردی سازی همایش‌های علمی و کارگاه های آموزشی دارند.

عضو هیات علمی همایش بین المللی نوآوری و تحقیق در هنر و علوم انسانی افزود: مسوولین و مدیران باید با ایجاد بستر برای گفت‌وگو، نظرات و ایده های علمی استادان را در کارگروه های تخصصی به بحث و تحلیل گذاشته، پس از استنتاج علمی و مستدل، زمینه را برای اجرایی و علمی کردن آن موضوعات در حوزه تخصصی مربوط، فراهم آورند.

مسلمی زاده در پایان با تاکید بر نقش کلیدی همایش‌های بین المللی و سمپوزیوم‌های تخصصی، اظهار داشت: در این همایش‌ها با تعامل محققان اقصی نقاط جهان در زمینه های علوم مختلف، دیدگاه های موافق و مخالف را بررسی و تطبیق و وجوه اشتراک و افتراق را استخراج شده، نقاط ضعف و قوت را از تمام زوایا بررسی شده و زمینه ارایه راهکارهای قابل اجرا برای مدیران و مسوولان فراهم آورده می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مبین

موسسه سفیران فرهنگی مبین دارای پروانه فعالیت موسسات فناوری از پارک علم و فناوری خلیج فارس، عضو انجمن بین المللی پارک های علم و فناوری جهان (IASP)، با پنج سال سابقه حرفه ای در انجام پژوهش های کاربردی، آموزش های تخصصی، برگزاری همایش های علمی و .... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://science1404.com/fa/
موسسه دانش بنیان سفیران فرهنگی مبین
رویدادمرتبط:

| برگزاری همایش بین المللی نوآوری و تحقیق درهنر و علوم انسانی در شهر استانبول