اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394051346514576

مراسم رونمایی از "کتابچه آموزش کنوانسیون مربوط به وضعیت پناهندگان به زبان ساده" برگزار می‌شود

کد: 1394051346514576

https://goo.gl/gvhgnt

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم رونمایی از "کتابچه آموزش کنوانسیون مربوط به وضعیت پناهندگان به زبان ساده" نوشته آزاده بهرامجی چهارشنبه 14 مرداد ماه از ساعت 18.30 تا 19.30 در سالنVIP طبقه پنجم پردیس سینمایی و مجموعه تجاری کوروش برگزار می‌شود.

رونمایی از"کتابچه آموزش کنوانسیون مربوط به وضعیت پناهندگان به زبان ساده"

ایران یکی از سه کشور اول پناهنده پذیر جهان و پذیرای حدود یک میلیون پناهنده افغان و عراقی در خاک خود است

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی زنان مدیر کارآفرین، به تازگی "کتابچه آموزش کنوانسیون مربوط به وضعیت پناهندگان به زبان ساده" نوشته آزاده بهرامجی توسط انتشارت ماه باران به چاپ رسید.

با توجه به اینکه ایران یکی از سه کشور اول پناهنده پذیر جهان و پذیرای حدود یک میلیون پناهنده افغان و عراقی در خاک خود است. علی رغم این که پناهندگان درصد قابل توجهی از جمعیت ایران را تشکیل می دهند اما متاسفانه تا کنون هیچ اثری که به زبان ساده و قابل فهم به بیان حقوق آنها، به عنوان پناهنده بپردازد در بازار کتاب تولید و منتشر نشده است.

از همین رو، پناهندگان به دلیل نا آگاهی از حقوق خود اغلب یا خواستار حقوقی بیشتر از آنچه کنوانسیون مربوط به وضعیت پناهندگان برای آنها لحاظ کرده هستند و یا از حقوقی که برای آنها لحاظ شده بی بهره می‌مانند. 

مراسم رو نمایی از این کتاب روز چهارشنبه چهاردهم مرداد ماه از ساعت 18.30 تا 19.30 در سالن VIP طبقه پنجم پردیس سینمایی و مجموعه تجاری کوروش واقع در بزرگراه شهید ستاری خیابان پیامبر مرکزی شماره 57 برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن زنان مدیر کارآفرین

انجمن صنفی زنان مدیر کارآفرین به منظور اشاعه فرهنگ کارآفرینی در جامعه زنان ایرانی به همت تعدادی از کارآفرینان و صاحبان کسب و کار شکل یافته و در اسفند ماه 1383 در وزارت کار و امور اجتماعی به ثبت رسیده‌است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]