اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394062947784576

رونمایی از کتاب «به خطرها نه بگو» در نشر ماه باران

کد: 1394062947784576

https://goo.gl/h4Jzgu

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب «به خطرها نه بگو» به همت انتشارات ماه باران و به قلم آزاده بهرامجی در 66صفحه منتشر شد.

رونمایی از کتاب “به خطرها نه بگو” در نشر ماه باران

به گزارش تریبون، مراسم رونمایی این کتاب روز جمعه همزمان با نمایشگاه بین‌المللی نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار در غرفه ماه باران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم آزاده بهرامجی، مولف این کتاب درمورد خطراتی که کودکان و بزرگسالان را تهدید می‌کند صحبت کرد و لزوم مطالعه این کتاب را برای تمام اقشار سنی یادآور شد.

وی تصریح کرد: «این کتاب تنها مناسب زنان و دختران نیست، بلکه آقایان و پدرها و مادرها هم به‌خاطر خودشان و فرزندانشان بهتر است این کتاب را مطالعه کنند.»

فایزه کاظمی، مدیر انتشارات ماه باران هم در مراسم رونمایی از کتاب «به خطرها بگو نه» درباره برنامه‌ها و کتاب‌های در دست چاپ این موسسه صحبت کرد و اذعان داشت: «این کتاب به زبان ساده نوشته شده و برای تمامی رده‌های سنی قابل استفاده است.»

وی ادامه داد: «کتابی با این موضوع چندان در بازار موجود نیست که به افراد آموزش بدهد چطور آگاهانه در مورد خطرات از خودشان دفاع کرده و کمتر در معرض خطر قرار بگیرند.»

گفتنی است که علاقه‌مندان برای تهیه این اثر می‌توانند در ساعت‌های اداری با شماره تلفن 77621202 و 77621238 نشر ماه باران تماس بگیرند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن زنان مدیر کارآفرین

انجمن صنفی زنان مدیر کارآفرین به منظور اشاعه فرهنگ کارآفرینی در جامعه زنان ایرانی به همت تعدادی از کارآفرینان و صاحبان کسب و کار شکل یافته و در اسفند ماه 1383 در وزارت کار و امور اجتماعی به ثبت رسیده‌است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]