اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394051546554588

الکساندرایت دکا، لیزری ایتالیایی برای پوست‌های ایرانی

کد: 1394051546554588

http://bit.ly/1KX6giI

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه در دنیا «لیزردرمانی» متداول‌ترین و بهترین روش از بین بردن موهای زائد استِ؛ روشی که به قول مراجعه‌کنندگان بسیار قابل‌اطمینان است و دردسرهای روش‌های دیگر را ندارد و البته از همه مهم‌تر اینکه با این روش موهای زائد به صورت دائمی از بین می‌روند.

لیزر الکساندرایت با طراحی پالس‌های خاص، اثربخشی لیزر را در پوست‌های تیره کاهش نمی‌دهد و عملا راه‌حلی ایده‌آل برای لیزر موهای زائد در میان نژادهای ایتالیایی، لاتین و همین‌طور ایرانی است

به گزارش روابط عمومی شرکت ایده پزشکی آرتیمان، روش لیزر کردن موهای زائد در سال‌های اخیر به پیشرفت‌های زیادی رسیده و امروز یکی از انواع لیزرهای مربوط به این علم، لیزر الکساندرایت از کمپانی دکا ایتالیا است که از آن به دلیل سرعت عمل و کولینگ بسیار قوی و حس خوبی که به مراجعه‌کننده دست می‌دهد، به عنوان جادوی علم زیبایی نام برده می‌شود؛ لیزری که این روزها در کشور با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است. لیزر الکساندرایت به دلیل کیفیت بالا و دقت در کار، امروزه در میان سوپراستارهای محبوب و سرشناس ایتالیایی همچون لائورا پائوزینی و آسیا آرجنتو نیز تبدیل به انتخاب اول شده است.

به گفته حمیدرضا فریادرس، کارشناس ارشد بازرگانی، به خاطر نزدیکی و شباهت جنس پوست ایتالیایی‌ها به مردم ایران، پالس‌های این لیزر نیز متناسب با نوع و جنس پوست ایرانی‌ها است که این مساله اطمینان و امتیاز بزرگی به یک مراجعه‌کننده ایرانی، برای از بین بردن موهای زائد می‌دهد.

این محصول با طراحی پالس‌های خاص، اثربخشی لیزر را در پوست‌های تیره کاهش نمی‌دهد و عملا راه‌حلی ایده‌آل برای لیزر موهای زائد در میان نژادهای ایتالیایی، لاتین و همین‌طور ایرانی است. این ویژگی‌ها لیزر الکساندرایت کمپانی دکا ایتالیا را تبدیل به محصولی پرفروش در ایران کرده است.

بر پایه گزارش‌های رسمی در نیمه اول سال 94، فروش این محصول در داخل کشور، چندین برابر افزایش پیدا کرده است و با توجه به استقبال مراجعه‌کنندگان داخلی، پیش‌بینی شده که فروش الکساندرایت با روندی افزایشی در کشور ادامه داشته باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت این شرکت به نشانی www.artiman-medical.com مراجعه فرمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرتیمان

شرکت ایده پزشکی آرتیمان با داشتن سابقه طولانی در زمینه واردات تجهیزات پزشکی به ویژه لیزرهای جراحی، پوستی، دستگاه های لاغری، کاهش سایز و آنالایزر فعال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.artiman-medical.com
وبسایت شرکت ایده پزشکی آرتیمان
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان