اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394061547394597

درخشش استارتاپ های ایرانی در رویداد بین المللی سیداستارز

کد: 1394061547394597

http://j.mp/1L0Mrcs

، تهران , (اخبار رسمی): رویداد جهانی سیداستارز (Seedstarts) که با هدف رشد ایده‌ها، پرورش استارتاپ‌ها و ساخت کمپانی‌ها به وجود آمده این بار در ایران و با برپایی یک مسابقه به سراغ بهترین استارتاپ بازار درحال توسعه ایران آمد.

کورتادو در مسابقات استارتاپی سیداستارز موفق به کسب مقام دوم شد

به گزارش روابط عمومی استارتاپ کورتادو، امسال پویا کندری، سفیر سیداستارز در ایران و یکی از اعضای کلیدی در کانون کارآفرینی ایران است. برگزاری این رویداد بر عهده تیم تک‌راسا بود و شتاب‌دهنده آواتک مکان برگزاری این رویداد را فراهم کرد. لازم به ذکر است که این رویداد به‌صورت زنده با همکاری آپارات پخش شد.

از آنجا که کورتادو همواره از هر چالشی برای رقابت استقبال می‌کند، در این دور نیز وارد این مسابقات شد تا هم شانس خود را برای برنده شدن در این رویداد امتحان کند و هم شانس ورود به مسابقات جهانی به عنوان نماینده ایران را داشته باشد. علاوه بر آن فرصت خوبی بود تا این گروه به داوران و حضار که بعضی از آنها سرمایه‌گذاران استارتاپ‌ها هستند معرفی شوند.

اهمیت این مسابقات به اندازه‌ای بود که آپارات به‌صورت زنده و در خبرگزاری جهانی تک‌راسا به پخش این مسابقه پرداخته بود. نکته جالب استقبال کم‌نظیر از این مراسم و سالن مملو از جمعیت بود که اسپانسرهایی نظیر تک‌راسا، آپارات، اتاق بازرگانی ایران و سوئیس، نت‌برگ و آواتک اسپانسری این مراسم را بر عهده‌ داشتند.

پس از شروع مراسم و ارائه تیم‌های ناملیک، سه‌گام، همگردی و لحظه‌نگار نوبت به خودنمایی تیم کورتادو رسید و محمد شاهبندی، مدیر اجرایی کورتادو با تسلط کامل شروع به سخنرانی کرد و شرکت‌کنندگان نیز با علاقه به سخنان وی توجه می‌کردند. در نهایت پس از تشویق حضار نوبت به سوالات داوران رسید و اعضای کورتادو هم با تسلط کامل توانستند پاسخ سوالات را داده و داوران را مجاب کنند. پس از آن تیم‌های اپسی، تاچی، کودکو ، نوبتیار، تسکولو و اسمارت‌بین به سوالات داوران پاسخ دادند و در پایان هم نوبت به رای هیات داوران رسید که طی آن، استارتاپ اسمارت‌بین به مقام اول رسید و کورتادو توانست بار دیگر خود را به جامعه استارتاپی ایران اثبات و مقام دوم را کسب کند و تیم ناملیک هم به عنوان تیم سوم برگزیده شد. همچنین به تیم‌ها هدایایی از طرف سید استارز، نت‌برگ  و اتاق بازرگانی اهدا شد و نام کورتادو در وب‌سایت رسمی سیداستارز و سایت‌های استارتاپی انتشار یافت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کورتادو

کورتادو یک نرم افزار مدیریت کافه است که به کافه ها این امکان را می دهد که کلیه کارهای روزانه خود را به صورت کاملا پویا مدیریت کنند . همچنین این برنامه یک زیر ساخت کامل جهت جذب و حفظ مشتری است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]