اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394062647684597

عمارت مسعودیه؛ محل رقابت قهوه‌سازان و قهوه‌دوستان ایرانی

کد: 1394062647684597

https://goo.gl/yTPedT

، تهران , (اخبار رسمی): عمارت مسعودیه به عنوان یکی از مفاخر معماری و فرهنگی تهران با همکاری انجمن تخصصی باریستا ایران به عنوان نماینده رسمی انجمن جهانی رویدادهای قهوه روز پنجم مهرماه برنامه باریستا کمپ را برگزار خواهد کرد که طی آن، مسابقه آزاد لاته آرت و برنامه تست قهوه اجرا می‌شود و قهوه‌سازان ایرانی همزمان با روز جهانی توریسم در عمارت مسعودیه به رقابت خواهند پرداخت.

عمارت مسعودیه؛ محل رقابت قهوه‌سازان و قهوه‌دوستان ایرانی

کورتادو به مسئولان کافه‌ها سهولت در امر سرویس‌دهی به مشتری، مدیریت کافه تحت سیستم جامع و دسترسی به تمامی اطلاعات از راه دور را آموزش خواهد داد که می‌تواند باعث تسریع و تسهیل کار مدیران کافی‌شاپ‌ها شود.

به گزارش روابط عمومی کورتادو، این برنامه با هدف آموزش، ارتقای سطح علمی و عملی قهوه‌دوستان و آشنایی با فرهنگ اصیل ایران و قهوه در بین علاقه‌مندان در 3رشته باریستا، لاته‌آرت و بروئینگ برگزار خواهد شد و برای نیل به این هدف کارگاه‌ها و مسابقات مختلفی از جمله کارگاه‌های عملی و نمایش فیلم باریستا کمپ 2015 سوماترا، اجرای اولین دوره آزمایشی مسابقات بروئینگ، اجرای مسابقه لاته آرت آزاد فری‌استایل، مسابقه باریستا و طراحی بهترین سیگنیچر (دستورالعمل ایرانی) با اسپرسو و ... پیش‌بینی شده است.

همچنین در این برنامه، کورتادو که در ساخت نرم‌افزارهای تخصصی کافه دست دارد، نرم‌افزار مدیریت کافی‌شاپ خود را معرفی خواهد کرد. کورتادو به مسئولان کافه‌ها سهولت در امر سرویس‌دهی به مشتری، مدیریت کافه تحت سیستم جامع و دسترسی به تمامی اطلاعات از راه دور را آموزش خواهد داد که می‌تواند باعث تسریع و تسهیل کار مدیران کافی‌شاپ‌ها شود.

علاوه بر برگزاری برنامه باریستا کمپ، عمارت مسعویه با همکاری انجمن باریستا ایران برنامه‌های مشترک دیگری نیز از جمله آموزش لیدر تورها و راهنماهای محلی و منطقه با مهارت‌های به عمل‌آوری و دم‌کردن قهوه، ایجاد تورهای آموزشی در اقصی نقاط ایران با هدف معرفی مجموعه‌های سیاحتی و جهانگردی ایران به قهوه‌دوستان و معرفی بین‌المللی پتانسیل‌های توریستی و اقامتی ایران در سطح بین‌المللی، آموزش و معرفی روش‌های نوین دم و عمل‌آوری قهوه در سفر، ایجاد جذابیت‌های علمی (آکادمیک) و توریستی جهانگردی برای مخاطبان داخلی و خارجی و ...را برگزار خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کورتادو

کورتادو یک نرم افزار مدیریت کافه است که به کافه ها این امکان را می دهد که کلیه کارهای روزانه خود را به صورت کاملا پویا مدیریت کنند . همچنین این برنامه یک زیر ساخت کامل جهت جذب و حفظ مشتری است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط:

| برگزاری مسابقه باریستا در عمارت مسعودیه