اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394080448644756

آموزشگاه بازار بورس دات کام برگزار می‌کند:

دوره آمادگی آزمون‌های مدارک حرفه‌ای بازار سرمایه

کد: 1394080448644756

https://goo.gl/edvwVe

، تهران , (اخبار رسمی): آموزشگاه بازار بورس دات کام به عنوان یکی از پیشگامان آموزش‌های حرفه‌ای بازار سرمایه، در راستای انجام رسالت حرفه‌ای خود و به منظور آمادگی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های اقتصاد، مدیریت، مالی، حسابداری و سایر فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی و داوطلبان شرکت در آزمون‌های گواهینامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه اقدام به برگزاری کلاس‌های حضوری و مجازی آمادگی آزمون‌های اصول تحلیلگری بازار سرمایه کرده است.

برگزاری دوره آمادگی آزمونهای مدارک حرفه ای بازار سرمایه در آموزشگاه بازار بورس دات کام

با توجه به اینکه براساس قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران مصوب آذرماه سال 1384، کلیه نهادهای مالی اعم از شرکت‌های کارگزاری، سرمایه‌گذاری، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، سبدگردان‌ها، صندوق‌های بازنشستگی، شرکت‌های هلدینگ، شرکت‌های تأمین سرمایه، مؤسسات رتبه‌بندی، پردازش اطلاعات مالی و مشاور سرمایه‌گذاری که تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت می‌کنند، برای استخدام افراد در برخی از سمت‌‌ها و همچنین دریافت مجوز برخی از فعالیت‌های خود، ملزم به استخدام تعداد کافی از دارندگان این گواهینامه‌ها هستند.

به عنوان مثال معامله‌گران اوراق بهادار و کالا، معامله‌گران قراردادهای آتی، مسئولان سبدگردانی، مدیران صندوق‌های سرمایه‌گذاری و ... در شرکت‌های کارگزاری بایستی در آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه شرکت کرده و گواهینامه حرفه‌ای مربوطه را اخذ کرده باشند، لذا آموزشگاه بازار بورس دات کام به عنوان یکی از پیشگامان آموزش‌های حرفه‌ای بازار سرمایه در راستای انجام رسالت حرفه‌ای خود و به منظور کمک به آمادگی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های اقتصاد، مدیریت، مالی، حسابداری و سایر فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی و علاقه‌مندان به فعالیت حرفه‌ای در بازار سرمایه اقدام به برگزاری دوره‌های حضوری و مجازی آمادگی آزمون‌های اصول، معامله‌گری و تحلیلگری بازار سرمایه کرده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مدارک حرفه‌ای بازار سرمایه و گواهینامه‌های حرفه‌ای سازمان بورس می‌توانند به سایت www.bazarbors.com مراجعه کرده و یا عبارت azmoon را به شماره تلفن 02188800011 ارسال کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بازار بورس دات کام

آموزشگاه بازاربورس دات کام (شرکت طلیعه کاوش) فعالیت آموزشی خود را از سال 82 آغاز کرد. فعالیت‌های آموزشگاه ابتدا در زمینه آموزش‌های پایه و عمدتا مطابق با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بود. استقبال گسترده دانشجویان از کلاس‌ها و رضایتمندی آنها بعد از اتمام دوره‌ها که با حضور آنها در دوره‌های بعدی متجلی می‌شد، نشان‌دهنده موفقیتی بود که به لطف اساتید شایسته و تیم آموزشی دلسوز آموزشگاه به دست آمده بود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بانک، بیمه و سرمایه | علم و آموزش