اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394121854195135

بازار بورس دات کام با برگزاری کلاس‌های آموزشی به کمک بازار سرمایه آمد

کد: 1394121854195135

http://j.mp/1SZkqB8

، تهران , (اخبار رسمی): تقویم آموزشی دوره‌های بهار 1395 آموزشگاه بازار بورس دات‌کام در رشته‌هایی نظیر اقتصاد، مدیریت، مالی، حسابداری در دو نوع کلاس‌های حضوری و مجازی در سایت این مجموعه در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

تقویم آموزشی بهار 1395 آموزشگاه بازار بورس دات کام

 به گزارش روابط‌عمومی آموزشگاه بازار بورس دات کام، ای مجموعه به‌عنوان یکی از پیشگامان آموزش‌های حرفه‌ای بازار سرمایه، در راستای انجام رسالت حرفه‌ای خود و به منظور آمادگی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های اقتصاد، مدیریت، مالی، حسابداری و سایر فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی و داوطلبان شرکت در آزمون‌ گواهینامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه اقدام به برگزاری کلاس‌های حضوری و مجازی کرده‌است.

هدف‌گذاری اصلی ما بعد از این تغییرات، گسترش آموزش‌های نوین مالی در میان جامعه دانشگاهی، مدیران و علاقه‌مندان است. برای بالا بردن کیفیت آموزش‌ها از تیم آموزشی جدیدی متشکل از اساتید و کارشناسان برجسته در این زمینه استفاده کرده‌ایم.

یک تیم پشتیبان آموزشی حرفه ای، دانشجویان را قادر خواهد ساخت تا با یک برنامه‌ریزی آموزشی مناسب به راحتی مطالب را فراگرفته و گام به گام به صورت کاملا عملیاتی آنها را به خاطر بسپارند.

پشتیبانی آموزشی از طریق سامانه آموزشی، چت و تلفن با دانش پذیران در ارتباط بوده و کلیه سوالات فنی و همچنین محتوایی آنها را پاسخ می دهد و در صورت نیاز، سوالات دانش پذیران را با استاد مطرح کرده و در کمترین زمان ممکن پاسخ را به دانش پذیران ارائه خواهد کرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به وبسایت بازار بورس‌دات‌کام به آدرس www.bazarbors.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بازار بورس دات کام

آموزشگاه بازاربورس دات کام (شرکت طلیعه کاوش) فعالیت آموزشی خود را از سال 82 آغاز کرد. فعالیت‌های آموزشگاه ابتدا در زمینه آموزش‌های پایه و عمدتا مطابق با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بود. استقبال گسترده دانشجویان از کلاس‌ها و رضایتمندی آنها بعد از اتمام دوره‌ها که با حضور آنها در دوره‌های بعدی متجلی می‌شد، نشان‌دهنده موفقیتی بود که به لطف اساتید شایسته و تیم آموزشی دلسوز آموزشگاه به دست آمده بود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بانک، بیمه و سرمایه | علم و آموزش