اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394081148964769

به مناسبت بزرگداشت روز بیمه

بیمه پاسارگاد تخفیف می دهد

کد: 1394081148964769

http://goo.gl/GWvMZg

، تهران , (اخبار رسمی): به مناسبت سالروز تأسیس شرکت بیمه پاسارگاد و بزرگداشت روز بیمه از تاریخ 7 تا 20 آذرماه، بیمه پاسارگاد تخفیف های ویژه ای را برای هموطنان گرامی در نظر گرفته است..

تخفیف های بیمه پاسارگاد برای دارندگان بیمه عمر و تأمین آتیه

به مناسبت سالروز تأسیس شرکت بیمه پاسارگاد و بزرگداشت روز بیمه از تاریخ 7 تا 20 آذرماه، بیمه پاسارگاد تخفیف های ویژه ای را برای هموطنان گرامی در نظر گرفته است..

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه پاسارگاد، خریداران بیمه نامه های بدنه اتومبیل و همچنین آتش سوزی (واحد های مسکونی و غیرصنعتی) می توانند با مراجعه به شعبه ها و نمایندگی های بیمه پاسارگاد از تخفیف های ویژه برخوردار شوند..

به همین منظور است که کلیه هموطنان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به نشانی شعبه ها و نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور به پایگاه اطلاع رسانی بیمه پاسارگاد www.pasargadinsurance.ir مراجعه و یا با تلفن گویای 82489 (021) تماس گیرند..

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بیمه پاسارگاد

شرکت بیمه پاسارگاد به منظور عرضه خدمات بیمه ای در استانداردهای جهانی، کسب سود متوازن و همسو با مصالح و منافع ملی و فعالیت در زمینه بیمه های زندگی و غیرزندگی ( به طور مستقیم و قبولی اتکائی ) توسط گروه مـالی پاسـارگاد تأسیس شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بانک، بیمه و سرمایه | حراج و تخفیف