اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394082049374791

با آب مهربان باشیم

زندگی کردن با کمپین قطره‌ها

کد: 1394082049374791

https://goo.gl/9QBfrE

، مشهد , (اخبار رسمی): آب یکی از ارکان اصلی حیات بشری به شمار می‌رود و زندگی بدون آن برای موجوات زنده به هیچ وجه قابل تصور نیست. اگرچه کل میزان آب جهان ثابت است، اما توزیع نامناسب آب در سطح جهان و ازهمه مهم‌تر فقدان آب سالم در بسیاری از نقاط جهان نگرانی‌های زیادی را پیش روی بشرقرار داده است.

کمپین قطره ها را زندگی کنیم

اگر همه مردم ایران یعنی میلیون‌‌ها نفر به کمپین «قطره‌‌ها را زندگی کنیم» یا همان مهربانی با آب ملحق شوند و همه متعهدانه یک قطره در روز صرفه‌جویی کنند، دیگر با معضل بحران کم‌آبی بسیار جدی مواجه نخواهیم شد

حدود 70 درصد از سطح زمین را آب فرا گرفته است، ولی متاسفانه بحران آب در بسیاری از کشورهای جهان از جمله کشورهای کمربند خشک زمین مثل ایران، به‌عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی فراروی آینده جوامع خواهد بود.

به‌طور کلی در نقاط مختلف کشور کاهش منابع آبی مناسب و نیاز روزافزون بخش‌های مختلف به آب را می‌توان از اثرات این بحران دانست. در این راستا ایرانسل کمپینی با عنوان «مهربانی با آب » را در سراسر ایران برپا کرده است و سعی بر این دارد تا مصرف صحیح آب را در بین جامعه نهادینه کند و در پی آن از مردم خواسته که پیام خود را در قالب فیلمی کوتاه ارسال کنند تا همگی باهم و در کنار هم حامی قطرات آب باشیم و قطره‌‌ها را زندگی کنیم و در آخر نیز جوایزی را برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته است.

حال اگر همه مردم ایران یعنی میلیون‌‌ها نفر به کمپین «قطره‌‌ها را زندگی کنیم» یا همان مهربانی با آب ملحق شوند و همه متعهدانه یک قطره در روز صرفه‌جویی کنند، دیگر با معضل بحران کم‌آبی بسیار جدی مواجه نخواهیم شد. گرچه پیش از هر چیز باید مدیریت چرخه تولید تا توزیع و مصرف آب را شماتت کرد که در طول سال‌ها با سیاستگذاری‌های اشتباه، منابع آبی کشور هدر داده شده است. اما از بی‌تفاوتی مصرف‌کنندگان اسرافگر هم نمی‌توان به سادگی گذشت و باید توجه داشت که مقدار سرانه مصرف آب به شدت درحال افزایش است و تغییر این نگرش نیاز به فرهنگ‌سازی گسترده در این خصوص دارد.

ایرانسل پیام‌هایی با مضمون‌های مختلف طراحی کرده و از مردم خواسته که با انتشار این آگهی همراه هم باشیم تا جهان تشنه نماند و با اشتراک گذاشتن فیلم‌‌ها و صداها در هشتگ #مهربانی_باآب در اینستاگرام و با در نظر گرفتن جوایزی به قید قرعه‌کشی، راهی را برای جذب مخاطبین به سوی مصرف صحیح آب باز کرده است.

کمپین مهربانی با آب ازجمله کمپین‌های هدفمندی است که علاوه بر بالابردن اعتبار ایرانسل در بین مخاطبین، فرهنگسازی مطلوبی را به‌منظور مصرف آب در بین مردم ایجاد کرده و همچنین تبلیغات مستمر ایرانسل همراه با نشان‌ دادن معضلات خشکسالی در ایران و جهان و فاجعه‌های طبیعی و انسانی که دراثر کمبود آب به‌وجود می‌آید نیز ثأثیر مطلوبی بر مصرف درست آب توسط مردم خواهد گذاشت تا بتوان این میراث را برای نسل‌های بعد از خود حفظ کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رصد رسانه

سایت رصد رسانه با ارائه مقالات تخصصی، انتشار اخبار و رویدادها، بررسی انواع خلاقیت ها در این صنعت تلاش می کند سطح دانش و اطلاعات فعالین حوزه تبلیغات و علاقمندان به این رشته را ارتقاء دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]