اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394092450484861

امکان خرید از سایت‌های خارجی برای مشتریان ایرانی فراهم شد

کد: 1394092450484861

https://goo.gl/LTRbi2

، تهران , (اخبار رسمی): سایت آمازون و eBay از جمله فروشگاه‌های آنلاین مشهور در سطح جهان به شمار می‌روند که امکان استفاده از خدمات آنها از این پس برای کاربران ایرانی فراهم شده است.

خرید از سایت های خارجی - خرید از amazon - خرید از eBay - خرید از علی اکسپرس

کاربران ایرانی به راحتی می‌توانند با پر کردن فرم ثبت سفارش از طریق این لینک، خرید خود را از فروشگاه‌های اینترنتی مشهور جهان از جمله آمازون انجام دهند و در عرض کمتر از 15 روز کاری سفارش خود را در ایران تحویل بگیرند.

از چندی قبل جمع کثیری از کاربران که از سایت علی‌اکسپرس و سوق و سایر فروشگاه‌های اینترنتی خرید انجام می‌دادند، غالبا این سوال برایشان پیش می‌آمد که آیا امکان خرید از آمازون و eBay مقدور است؟

به گزارش روابط عمومی گروه ارزان‌سفر، امروز به جرأت می‌توان گفت که با حمایت‌های کاربران ایرانی این امکان فراهم شده است و مهم‌ترین مسأله در خرید از سایت آمازون بحث ارسال پستی به ایران است که با توجه به تحریم‌هایی که علیه ایران شده، این امکان وجود ندارد. به دلیل همین محدودیت‌ها، گروه ارزان سفر همواره سعی در ارائه خدمات بیشتر به مشتریان خود و برطرف کردن هر چه بیشتر نیاز آنها داشته است تا رضایت کامل مشتریان را جلب کند.

کاربران ایرانی به راحتی می‌توانند با پر کردن فرم ثبت سفارش از طریق این لینک، خرید خود را از فروشگاه‌های اینترنتی مشهور جهان از جمله آمازون انجام دهند و در عرض کمتر از 15 روز کاری سفارش خود را در ایران تحویل بگیرند.

یکی از دلایل خرید از آمازون این است که کاربران با خیال راحت از این سایت خرید می‌کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از خدمات این سایت به آدرس cheapsafar.com مراجعه کنند. 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه ارزان سفر

این گروه از سال 1390 به صورت غیرمتمرکز برای دانشجویانی که قصد عزیمت به کشورهای خارج جهت ادامه تحصیل را دارند اقدام به خرید بلیت هواپیما برای کشورهای خارجی و رزرو هتل برای این دانشجویان می‌کند. در طول این سال‌ها این گروه وارد فعالیت‌های مختلفی همچون واردات کالای خارجی به صورت سفارشی از سایت‌های معتبری که خرید اینترنتی دارند مثل آمازون و دیگر سایت‌ها و ... نیز شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار