اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395040258704861

معرفی سایت cheapoair

بی واسطه بلیت هواپیما بخرید

کد: 1395040258704861

http://j.mp/28UU86E

، تهران , (اخبار رسمی): CheapOair یک آژانس مسافرتی آنلاینِ چندملیتی است که خدمات مسافرتی نظیر بلیت هواپیما، اتاق‌های هتل، ماشین‌های اجاره‌ای و بسته‌های تور تفریحی، می‌فروشد. این شرکت در سال 2005 تأسیس شد و اکنون به یکی از پنج آژانس مسافرتی آنلاین برتر در دنیا تبدیل‌شده و جوایز متعددی را از آن خود کرده است.

معرفی سایت cheapoair

شهرت CheapOair  بیش از هر چیز به خاطر تخفیف‌هایی است که روی خدمات مسافرتی به مشتریانش عرضه می‌کند. در سال 2014، این وب‌سایت ماهانه 20 میلیون بازدیدکننده یکتا داشت و با بیش از 450 شرکت هواپیمایی قرا داد بست و 100 میلیون بلیت هواپیما را به فروش رساند.

دفتر مرکزی آژانس در منهتن نیویورک  واقع‌شده و همچنین دارای مراکز تماسی در لاس‌وگاس نوادا، کانادا، گورگان در اطراف دهلی‌نو  و پونه در ماهاراشترا است. CheapOair حدوداً 2000 نفر را تحت استخدام خود دارد که 200 نفر از آن‌ها مهندس هستند.

برای مشاهده آموزش خرید از سایت cheapoair می توانید به سایت cheapsafar مراجعه کنید یا به روی این لینک کلیک کنید.

پشتیبانی و خط مشی

تمرکز اصلی CheapOair بر بلیت هواپیما هاست،‌ ولی با این حال بسته تور و سایر خدمات گردشگری را نیز ارائه می‌دهد. وب‌سایت،‌به مخاطبینش کمک می‌کند تا با جست‌وجوی حساب‌شده‌ای بین بانک‌های اطلاعاتی، قیمت‌های تخفیف خورده برای هر سفر را جست‌وجو کنند. علاوه بر وب‌سایت CheapOair، مخاطب‌های این آژانس می‌توانند از اپلیکیشن موبایل آن نیز استفاده کنند. خدمات مشتریان، جایگاه مهمی در آژانس مسافرتی CheapOair  دارد. این شرکت هیچ یک از مراکز تماسش را برون‌سپاری نکرده است و تمام اپراتورهای تلفن می‌توانند در قالب چت زنده تحت وب نیز به مشتریان سرویس‌دهی کنند.

همان‌طور که گفته شد، یکی از نقاط قوت CheapOair که آن را از رقبایش متمایز می‌کند، پشتیبانی زنده تلفنی از مشتریان است. حدود 800 خط تلفن، مشتریان را به پاسخ‌دهندگان در سرتاسر جهان متصل می‌کنند. اگرچه مدیران CheapOair می‌دانند که اغلب کسانی که تماس می‌گیرند از مشورت تلفنی رایگان پاسخ‌دهندگان برای برنامه‌ریزی سفرشان و دریافت اطلاعات مفید در این زمینه استفاده می‌کنند و بسیاری از تماس‌ها به خرید مسافر ختم نمی‌شود، با این حال همچنان این بخش از خدمات را پویا و زنده نگه‌داشته‌اند تا به‌عنوان یک مزیت رقابتی در رقابت با سایر آژانس‌های مسافرتی آنلاین به آن‌ها کمک کند.

همچین برای خرید بلیت هواپیما خارجی خود می توانید از طریق سایت cheapsafar  ویزا کارت از طریق این لینک تهیه نمائید یا از طریق این لینک فرم مربوط به پرداخت خرید بلیط هواپیمای خارجی پر نمائید تا پرداخت ارزی شما توسط گروه ارزان سفر انجام شود.

بانک اطلاعاتی قوی

CheapOair زیرمجموعه آژانس مسافرتی Fareportal است که از سال 1978 تأسیس شد و غیر از چیپو ایر، آژانس مسافرتی Onetravel هم زیرمجموعه آن محسوب می‌شود.

دسترسی به اطلاعات گسترده شرکت مادر (Fareportal)، به چیپو ایر کمک می‌کند تا به مشتریانش تضمین بدهد که بتوانند پایین‌ترین قیمت ممکن را پیدا کنند. فرآیند جست‌وجو،‌ انتخاب و ذخیره کردن رزرو بلیط هواپیما و هتل، به ساده‌ترین روش ممکن در این وب‌سایت امکان‌پذیر است. کاربران می‌توانند به‌سادگی قیمت‌های شرکت‌های هواپیمایی مختلف را برای یک مسیر مشخص در cheapoair باهم مقایسه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه ارزان سفر

این گروه از سال 1390 به صورت غیرمتمرکز برای دانشجویانی که قصد عزیمت به کشورهای خارج جهت ادامه تحصیل را دارند اقدام به خرید بلیت هواپیما برای کشورهای خارجی و رزرو هتل برای این دانشجویان می‌کند. در طول این سال‌ها این گروه وارد فعالیت‌های مختلفی همچون واردات کالای خارجی به صورت سفارشی از سایت‌های معتبری که خرید اینترنتی دارند مثل آمازون و دیگر سایت‌ها و ... نیز شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]