اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394092650734880

اولین سامانه مسافر محور حمل کالا در ایران آغاز به کار کرد

کد: 1394092650734880

https://goo.gl/cwn6h4

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با نمایشگاه الکامپ تهران، سایت «توشه» به عنوان اولین سامانه مسافر محور حمل کالا در ایران شروع به کار کرد.

توشه هر روز در حال بهبود است

سایت توشه با هدف استفاده از ظرفیت خالی چمدان مسافرها تاسیس شده است و قصد دارد متقاضیان ارسال کالا را به مسافرانی که در چمدان خود ظرفیت خالی دارند متصل کند

به گزارش روابط عمومی توشه، این روزها نمایشگاه الکامپ تهران در حال برگزاری است و توشه نیز به عنوان یکی از استارت آپ های برگزیده در این نمایشگاه در سالن هجده حضور دارد.

این مجموعه تا به حال از طریق کانال تلگرام خود (@toooshe) مشغول به کار بوده است و ایده خود را به اجرا درآورده است اما همزمان با نمایشگاه الکامپ تهران اقدام به رونمایی از سایت خود کرده است که منجر به هوشمند سازی و افزایش سرعت و قابلیت های توشه خواهد شد.سایت توشه از طریق آدرس www.tooshe.net قابل دسترسی است و علاقمندان هم اکنون میتوانند در سایت ثبت نام کرده و از خدمات آن به صورت رایگان استفاده کنند.

سایت توشه با هدف استفاده از ظرفیت خالی چمدان مسافرها تاسیس شده است و قصد دارد متقاضیان ارسال کالا را به مسافرانی که در چمدان خود ظرفیت خالی دارند متصل کند تا ارسال کالا با هزینه ای کمتر از هزینه پست اتفاق بیفتد و مسافران نیز بتوانند از سفر خود کسب درآمد کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

توشه

توشه سامانه ایست برای حمل کالا از طریق مسافر .که با خدماتی بسیار مقرون به صرفه در خدمت مشتتریان و مسافران عزیز است.شما به واسطه مسافران ثبت شده بر روی سایت توشه میتوانید کالای خود را به خارج بفرستید و یا از خارج به ایران ارسال کنید.همچنین میتوانید سفر خود را بر روی سایت ثبت کنید و از سفر خود درامد زایی کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]