اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394120553624880

سایت نوپای «توشه» یکی از برگزیدگان هشتمین جشنواره وب ایران

کد: 1394120553624880

https://goo.gl/FBkMtn

، تهران , (اخبار رسمی): با اینکه فقط چند هفته از راه‌اندازی سایت توشه با محوریت حمل‌ونقل مسافر با زبان فارسی می‌گذرد، این سایت موفق شد جزو برگزیدگان هشتمین جشنواره وب ایران در سال 94 شود.

به هر مقصدی مسافری هست که میتواند کالای شما رو با خود ببرد

سایت توشه از طریق مسافران میتواند خدمات دیگری نیز ارائه دهد، از جمله خرید از سایت های خارجی مثل آمازون و ایبی، خرید از حراجی های کشور های دیگر مثل ترکیه و دوبی، تهیه دارو های کمیاب از کشور های دیگر. مسافران نیز میتوانند سفر خود را در سایت توشه ثبت کنند و کالایی همراه خود ببرند و کسب درآمد کنند

سایت حمل و نقل مسافرمحور توشه که برای اولین بار در ایران توسط جمعی از دانشجویان کارآفرین دانشگاه صنعتی شریف ایجاد شده است، پس از افتخار آفرینی در مسابقات استارت‌آپ آیبریج برلین، مسابقات استارت‌آپ دانشگاه تهران و مسابقات استارت‌آپ دانشگاه ژاکوب آلمان، این بار در هشتمین جشنواره وب ایران افتخار آفرید. با اینکه فقط چند هفته از راه اندازی سایت توشه با زبان فارسی میگذرد، این سایت موفق شد جزو برگزیدگان هشتمین جشنواره وب ایران شود. 

حجت مسگری، یکی از مدیران وبسایت توشه در این باره گفت: «این مجموعه تا به حال از طریق کانال تلگرام خود مشغول به کار بوده است و ایده خود را به اجرا درآورده است اما همزمان با نمایشگاه الکامپ تهران اقدام به رونمایی از سایت خود به زبان انگلیسی کرد و همزمان با جشنواره وب ایران نیز زبان فارسی آن را رونمایی کرد که منجر به هوشمند سازی و افزایش سرعت و قابلیت های توشه شده است. سایت توشه از طریق آدرس www.tooshe.net قابل دسترسی است و علاقمندان هم اکنون میتوانند در سایت ثبت نام کرده و فعلا از خدمات آن به صورت رایگان استفاده کنند.»

وی افزود: «سایت توشه با هدف استفاده از ظرفیت خالی چمدان مسافرها تاسیس شده است و قصد دارد متقاضیان ارسال کالا را به مسافرانی که در چمدان خود ظرفیت خالی دارند متصل کند تا ارسال کالا با هزینه ای کمتر از هزینه پست از طریق مسافران اتفاق بیفتد و مسافران نیز بتوانند کالایی به همراه خود ببرند و از سفر خود کسب درآمد کنند.»

سایت توشه از طریق مسافران میتواند خدمات دیگری نیز ارائه دهد، از جمله خرید از سایت های خارجی مثل آمازون و ایبی، خرید از حراجی های کشور های دیگر مثل ترکیه و دوبی، تهیه داروهای کمیاب از کشور های دیگر. لازم به ذکر است که خدمات  این سایت به علت استفاده از مسافران، نسبتا کم هزینه و به صرفه است. مسافران نیز میتوانند سفر خود را در سایت توشه  به آدرس www.tooshe.net ثبت کرده و کالایی همراه خود برده و کسب درآمد کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

توشه

توشه سامانه ایست برای حمل کالا از طریق مسافر .که با خدماتی بسیار مقرون به صرفه در خدمت مشتتریان و مسافران عزیز است.شما به واسطه مسافران ثبت شده بر روی سایت توشه میتوانید کالای خود را به خارج بفرستید و یا از خارج به ایران ارسال کنید.همچنین میتوانید سفر خود را بر روی سایت ثبت کنید و از سفر خود درامد زایی کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
https://telegram.me/toooshe
کانال تلگرام سایت توشه